صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه امشب در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان، گلستان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت گفت: در شمال و شرق فارس، جنوب و شرق اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی ،اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز  رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: فردا در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، فارس، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان، جنوب اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی،  تهران، سمنان، مازندران و گیلان شاهد رگبار ،رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

ضیائیان یادآور شد: روز شنبه با تقویت جریانات ناپایدار تراز میانی در استان‌های واقع در شمال غرب و برخی نقاط غرب ،سواحل شمالی، شرق، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و در  بعد از ظهر در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و اصفهان رگبار  و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

او اواظهار کرد: روز یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز ایلام، غرب خوزستان، جنوب استان‌های فارس و بوشهر این شرایط تداوم دارد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: روز شنبه در شمال غرب  و یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر و در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران به ۲۸ و کمترین آن  به ۲۰ درجه خواهد رسید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 ] [ 22:17 ] [ حسین ]
[ ]