4 راز برای مشاوره تحصیلی موثر

 

در عصری که دانشکده ها برای تحقق اهداف ثبت نام تلاش می کنند و مردم همچنان ارزش تحصیلات عالی را زیر سال می برند ، افسران پذیرش در موسسات سراسر کشور برای بهبود استراتژی های جذب دانشجو تلاش می کنند. با این حال ، آنها در نبرد خود تنها نیستند. امروزه ، شاید بیش از هر زمان دیگری ، مشاوران دانشگاهی باید تمام توان خود را برای حفظ دانشجویان فعلی انجام دهند. برای اطلاعات کاملتر در رابطه با مشاور تحصیلی خوب این مطلب را کلیک کنید.

 

برخی از شما مشاوره تحصیلی را به عنوان یک حرفه انتخاب کرده اید. دیگران ، مانند اعضای دانشکده های کوچک ، وظیفه دارند علاوه بر مسئولیت های آموزشی و پژوهشی ، به گروهی از دانشجویان نیز مشاوره دهند. صرف نظر از نحوه کسب این گروه از دانش آموزان ، شما نقش مهمی در کمک به آنها در طراحی برنامه های آموزشی سازگار با اهداف بلند مدت آنها ، اطمینان از تکمیل مدارک تحصیلی و در نهایت شکل گیری آینده آنها ، ایفا می کنید. این بدون شک یک رشته چالش برانگیز است ، اما کسانی که این کار را خوب انجام می دهند ، پاداش می گیرند نه تنها موفقیت دانشجویان خود را می بینند بلکه به سلامت و شهرت کلی موسسات آنها کمک می کنند.

 

  1. نقش خود را در موفقیت دانش آموزان به عهده بگیرید

 

سلیا کوک-هافمن ، دستیار پروفسور در کالج جونیاتا ، مدرسه خصوصی هنرهای آزاد با 85 درصد حفظ ، می گوید: "روابط مهم است و ارتباط برای ایجاد روابط مستحکم و موثر در زمینه مشاوره مهم است." هنگامی که دانش آموزان ارتباط قوی با مربیان خود دارند ، نرخ بالاتری را حفظ می کنند. "

 

در حالی که مسئولیت نهایی برای انتخاب برنامه ها و اهداف آموزشی بر عهده هر دانش آموز است ، مشاوران باید در طول سفر کالج به عنوان شریک آنها عمل کنند. مشاوران موظفند به دانش آموزان کمک کنند تا یک مسیر واقع بینانه و فراتر از دانشگاه را برنامه ریزی کنند و در طول مسیر اصلاح دوره را انجام دهند. مشاوران خوب تشخیص می دهند که آنها قدرت مداخله ، ارجاع و حمایت از دانش آموزان خود را دارند و نقش فعالی در زندگی علمی دانش آموزان خود دارند. آنها نه تنها می دانند که می توانند - بلکه می خواهند - برای مشاوران خود تغییری ایجاد کنند و از انجام کارهای اضافی نمی ترسند.

 

  1. ایجاد روابط و خواندن بین خطوط را بیاموزید

 

در حالی که ممکن است به نظر بیهوده به نظر برسد ، کوک هافمن تأکید می کند که گام اول این است که با توصیه های شما آشنا شوید ، آنها را واقعا بشناسید.

 

او توصیه می کند: "سوالات باز بپرسید ؛ به روایت های آنها درباره خود گوش دهید-واقعاً گوش دهید". "سخت گوش کن ، گوش کن چون برایت مهم است ، گوش کن تا از دیدگاه آنها درک شود."

 

تریسی فارنزورث ، دریافت کننده جایزه مشاوره برجسته NACADA 2019 ، می افزاید که باید این کار را بدون وقفه یا پیش فرض انجام دهید. او همچنین اهمیت خواندن بین خطوط را برجسته می کند زیرا دانش آموزان همیشه مستقیماً از آنها کمک نمی خواهند.

 

او توضیح می دهد: "بسیاری از مشاوران در اوایل حرفه خود بسیار بر اطلاعاتی که فکر می کنند دانش آموز به آنها نیاز دارد تمرکز کرده اند ، نه اینکه بر آنچه که دانش آموز با آن ارتباط برقرار می کند - چه به صورت شفاهی و چه غیر شفاهی - متمرکز شوند."

 

ژاکلین گریوز ، که توسط NACADA به دلیل مشاوره های استثنایی اش شناخته شده است ، بیشتر موفقیت خود را در ایجاد روابط ، مشارکت در مکالمات باز و بازتابی و تشخیص زمانی که دانش آموز ممکن است با چیزی مبارزه کند و نیاز به راهنمایی دارد ، مد نظر قرار دهد.

 

او می گوید: "باز بودن و صادق بودن با دانش آموزان در مورد زندگی و مسیر شغلی من به من این امکان را داد که با دانش آموزان روابط قوی و قابل اعتماد برقرار کنم." "وقتی آنها به عنوان یک فرد ، به عنوان یک دوست به شما نگاه می کنند ، به خود اجازه می دهند به شما اعتماد کنند ، به شما اعتماد کنند و هنگام مواجهه با تصمیمات با شما مشورت کنند."

 

  1. بدانید کجا و کجا مراجعه کنید

 

همانطور که در ده نکته ضروری "ارین جاستینا" و "ربکا دالی کوفر" برای مشاوران دانشگاهی ذکر شد ، مهم است که "محدودیت های خود و ایجاد مشارکت در سراسر [محوطه دانشگاه خود]" را بپذیرید. اشکالی ندارد اگر بپذیرید که همه پاسخ ها را ندارید ، اما باید بتوانید دانش آموزان خود را به سمتی هدایت کنید که پاسخ می دهد. مشاوران دانشگاهی باید از محوطه دانشگاه و منابع جامعه که موفقیت دانش آموزان را پشتیبانی می کند مطلع باشند و باید بتوانند ارجاعات موثری انجام دهند.

 

به یاد داشته باشید ، دانش آموزان اغلب مستقیماً از شما کمک نمی خواهند. برای مثال ، اگر احساس می کنید که آنها از نظر مالی دچار مشکل هستند ، کمی بیشتر تحقیق کنید و در صورت لزوم به دفتر کمک مالی مراجعه کنید.

 

شما همچنین باید یک قرار ملاقات بعدی برای بحث در مورد نتایج ارجاع و تعیین اینکه آیا اقدامات اضافی ضروری است تعیین کنید.

 

  1. وقت بگذارید

 

گریوز در طول زندگی حرفه ای خود یاد گرفته است که هرگز باعث نشود که دانش آموز احساس عجله کند. او پیشنهاد می کند ، اگر آنها می خواهند صحبت کنند ، وقت بگذارید تا به آنها گوش دهید و اگر می توانید آنها را راهنمایی کنید.

 

او توصیه می کند: "از آنها بپرسید که چگونه بیرون از کلاس درس می گذرانند." "اگر وقتتان تمام شد ، از آنها بخواهید یک روز دیگر برگردند تا این مکالمه را به پایان برسانند. اگر نام دانش آموزی از روی میز شما عبور می کند یا وقتی مدتی است او را ندیده اید ، در سر شما قرار می گیرد ، به او شلیک کنید.

ایمیل برای بررسی این چیزهای کوچک است که مشاوران را متحدان قابل اعتماد می داند. اینها مواردی است که تجربه دانش آموزان را افزایش می دهد و بر مواردی مانند حفظ و نگهداری تأثیر مثبت می گذارد. "

 

یاد آوردن

هیچ کس نمی گوید مشاوره تحصیلی آسان است ، اما اگر در آن کار کنید ، می توانید تأثیر مثبتی بر زندگی دانش آموزان خود بگذارید. حفاری کنید ؛ مالک آن بود. منابع خود را در محوطه دانشگاه بشناسید ، با دانش آموزان خود در مورد آرزوهای آنها صحبت کنید ، در موفقیت آنها سرمایه گذاری کنید ، از مشاوران موفق گپچه میتوانید در این زمینه کمک بگیرید و بیشتر بیاموزید و مهارت های مشاوره ای خود را توسعه دهید. این فقط به نفع شما ، مدرسه و دانش آموزان است.

 


[ چهار شنبه 14 مهر 1400 ] [ 17:9 ] [ حسین ]
[ ]

اجرای سقف کاذب آذران پلاست و مدرن تجارت، قیمت سقف کاذب تولید کارخانه آذران پلاست شهریور 1400

سقف کاذب، در دکوراسیون داخلی پیشینه طولانی دارد. در گذشته ها برای تزئین سقف مکانهای مهم همچون مساجد ، کلیسا ، کاخ های سلطنتی و مکان هایی از این دست با فاصله ای زیاد از سقف اصلی ، سقف تزئین شده را به عنوان سقف ثانویه اجرا میکردند؛ که این عمل علاوه بر زیبایی محیط سبب متعادل نگه داشتن دمای داخلی (به دلیل حفظ انرژی) ، آکوستیک کردن و یا تنظیم صدا با توجه به شرایط و نیاز محیط و ... میشده است.

در طی سالیان این رکن اصلی دکوراسیون داخلی پیشرفتهای چشمگیری داشته ، به نوعی که اگر خواهان اجرای سقف کاذب باشید لیست بلند بالایی از انواع این رکن اصلی ساختمان پیش روی شما قرار خواهد گرفت. از دلایلی که سقف کاذب را برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میکنند عبارتند از: سبک بودن ، ایجاد نورپردازی ، ایجاد طرح های مختلف ، أکوستیک کردن فضا ، جلوگیری از اتلاف دما ، ایجاد حجم های دکوراتیو ، پوشش عیوب و تاسیسات سقف اصلی

جهت نصب و اجرای سقف کاذب باید مواردی را قبل از اقدام در نظر بگیرید همچون : نوع کاربری محیط ، میزان رطوبت ، حرارت و دمای محیط ، ارتفاع سقف و مواردی از این دست ؛ به عنوان مثال : اگر کاربری محیط شما مسکونی باشد بالطبع نوع طراحی و نورپردازی آن کاملا متفاوت از محیط اداری و یا تجاری است ، ویا متریال مورد استفاده در محیطی همچون استخر باید متفاوت از اتاق سرور و یا آشپزخانه باشد. به همین جهت برای انتخابی درست و آگاهانه باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی های تمام متریال هایی که در تولید سقف کاذب استفاده میشود را داشته باشید .

جنس هایی که عمدتا در تولید سقف ثانویه از آن استفاده میشوند شامل : پی وی سی (pvc) ، طلق ، ام دی اف میباشد که هر کدام از آنها با ترکیب موادی دیگر خصوصیات متفاوتی را از خود نشان میدهند، همچنین از دیگر خصوصیات این رکن دکوراسیون داخلی ، اجرای آن به صورت ترکیبی است، بطورمثال شما میتوانید آسمان مجازی و یا کشسان را با سقف کناف به صورت ترکیبی اجرا نمایید و نتیجه ی شکفت انگیز آن را در درکوراسیون داخلی تان مشاهده فرمایید .

 

 

ویژگی سقف کاذب تولید کارخانه مدرن تجارت و آذران پلاست

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد ویژگی سقف کاذب صحبت نماییم میتوانیم به نصب و اجرای سریع آن ، پوشش نواقص سقف اصلی و زیبایی بصری در دکوراسیون داخلی ، نگهداری آسان و کم هزینه اشاره نماییم ؛ که در مورد تمامی سقف های ثانویه صدق میکند. مواردی همچون مقاوم در برابر رطوبت و آب ، حرارت و آتش ، امکان طراحی و اجرای دکوراتیو، بسته به متریال مورد استفاده در سقف کاذب مدرن تجارت دارد که در ادامه به صورت مفصل تمامی آنها را با شما درمیان میگذاریم.

 

سقف کاذب پی وی سی (pvc)

پی وی سی را میتوان به عنوان یکی از متریالهای محبوب دکوراسیون داخلی یاد کرد . استفاده از pvc به عنوان سقف کاذب ، دیوارپوش و کفپوش بسیار متداول است. علت محبوبیت این جنس را میتوان ضد آب و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت ؛ مقاومت بالا در برابر حرارت و خود اتفاء ؛ مقاوم در برابر حشرات ، قارچ ، باکتری و ... ؛ و قیمت اقتصادی آن نسبت به سایر متریال های مورد استفاده دانست. سقف کاذب پی وی سی انواع گوناگونی دارد که شامل : پانل طولی و تایل پی وی سی میباشد. هر پانل طولی با عرض 20 سانتی متر و طول 6 متر،( 1.20 متر مربع )حساب میشود؛ هر تایل pvc در ابعاد 60 در 60 سانتیC:\Users\siavash\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\knuaf.jpg

متر (یعنی 0.36 مترمربع) میباشد.

 

 

 

 

 

 

 


[ چهار شنبه 14 مهر 1400 ] [ 17:4 ] [ حسین ]
[ ]

تکنولوژی بازسازی سینه بعد از سرطان سینه

بسیاری از زنانی که تحت جراحی ماستکتومی – جراحی برای برداشتن کل سینه برای درمان یا پیشگیری از سرطان سینه – می توانند از تکنولوژی بازسازی سینه بعد از سرطان سینه با پروتز سینه، برای بازسازی پستان از دست رفته خود اقدام نمایند.

زنانی که تصمیم می گیرند سینه از دست رفته خود را بازسازی نمایند، گزینه های متعددی را در اختیار دارند. سینه ها با استفاده از پروتز ها ( سالین یا سیلیکون ) قابل بازسازی می باشند. همچنین می توان آنها را با استفاده از بافت خودی ( یعنی بافت گرفته شده از جای دیگری از بدن )، بازسازی نمود. برخی اوقات، هر دو تکنیک استفاده از ایمپلنت و بافت خودی، برای بازسازی سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 جراحی برای بازسازی سینه ها را می توان در زمان ماستکتومی ( که بازسازی فوری نامیده می شود )، انجام داده یا بعد از بهبود یافتن برش های ماستکتومی و تکمیل درمان سرطان سینه ( که بازسازی تاخیری نامیده می شود) به انجام رساند. بازسازی تاخیری می تواند ماه ها یا حتی سال ها بعد از ماستکتومی انجام گیرد.

در مرحله نهایی بازسازی سینه، هاله و نوک سینه در صورت حفظ نشدن در طول ماستکتومی، در سینه بازسازی شده خلق می شود.

گاهی اوقات جراحی بازسازی سینه شامل جراحی بر روی سینه دیگر، با هدف یک اندازه و یک شکل نمودن هر دو سینه می باشد.

پروتز سینه

 

با توجه به گسترده بودن این روند جراحی، سوالات بسیاری وجود دارد که باید قبل از پا گذاشتن به مرحله اقدام، به پاسخ صحیح آنها دست پیدا کنید. داشتن اطلاعات هرچه جامع تر در این خصوص، می تواند ضریب موفقیت شما را در این مسیر بالاتر ببرد. شاید این نگرانی در شما ایجاد شود که با توجه به حساس بودن این روند، چگونه می توانید از یک منبع معتبر که تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد، بهره مند شوید. پاسخ سوال شما، نزد ما است. تیم راز جراحی با به کار بستن تلاش خود در مسیر جمع آوری یک پکیج کامل و جامع از اطلاعات مورد نیاز در این زمینه، دغدغه شما را در این خصوص رفع کرده و مسیر را برای شما هموار نموده است. اکنون با مطالعه این مقاله که در قالب طرح سوال و پاسخ هریک از این سوالات به صورت جامع و مجزا، تدوین شده است، در انتهای مقاله هیچ سوال بدون پاسخی در ذهن شما وجود نخواهد داشت.

جراح چگونه پروتز ها را برای بازسازی سینه زنان مورد استفاده قرار می دهد؟

ایمپلنت ها در زیر پوست یا ماهیچه قفسه سینه بعد از ماستکتومی قرار داده می شوند. بیشتر ماستکتومی ها با استفاده از تکنیکی به نام اسکین- اسپارینگ انجام می شوند که در آن، بخش عمده پوست سینه برای استفاده در بازسازی سینه، حفظ می شود.

پروتز سینه معمولاً به عنوان بخشی از یک روند دو مرحله ای، در محل مناسب قرار داده می شوند.

در مرحله نخست، جراح ابزاری به نام بازکننده یا گشاد کننده بافت را در زیر پوست باقی مانده بعد از جراحی ماستکتومی، یا در زیر ماهیچه قفسه سینه قرار می دهد. این گشاد کننده به آرامی با سالین ( محلول آب و نمک ) در طول ویزیت های دوره ای بعد از جراحی، پر می شود.

در مرحله دوم، بعد از به آرامش و تسکین رسیدن بافت قفسه سینه و بهبود یافتن آن به میزان کافی، ابزار گشاد کننده برداشته شده و ایمپلنت به جای آن قرار داده می شود.

بافت قفسه سینه معمولاً دو تا شش ماه بعد از ماستکتومی برای جایگذاری ایمپلنت، آماده می باشد.

در برخی موارد، ایمپلنت را می توان در طول همان جراحی ماستکتومی، در سینه قرار داد. در این حالت، به استفاده از گشاد کننده بافت برای آماده نمودن سینه جهت جایگذاری ایمپلنت، مورد نیاز نمی باشد.

جراحان به میزان رو به رشدی، در حال استفاده از ماده ای به نام ماتریس پوستی غیر یاخته ای بعنوان نوعی اسلینگ برای پشتیبانی از گشاد کننده بافت و ایمپلنت ها می باشند. ماتریس پوستی غیر یاخته ای، یک نوع توری یا شبکه می باشد که از پوست انسان یا خوک ساخته شده است. این پوست برای از بین بردن کلیه سلول ها و حذف خطرات برگشت و عفونت، استریل و فرآوری شده است.

 

بازسازی سینه با پروتز سینه

عوارض جانبی احتمالی

  • عفونت
  • تجمع مایعات شفاف که باعث ایجاد توده یا برآمدگی ( سروما ) در سینه بازسازی شده می شود.
  • تشکیل استخر خون ( هماتوم ) در سینه بازسازی شده
  • تشکیل لخته خون
  • شکستگی ایمپلنت
  • ترکیدگی ایمپلنت ( ایمپلنت می شکند و سالین یا سیلیکون در بافت اطراف نشت می کند )
  • چاقی، دیابت و سیگار کشیدن، خطر نرخ بروز مشکلات و عوارض جانبی را افزایش می دهد
  • خطر افزایش یافته توسعه شکل نادری از سرطان سیستم ایمنی به نام آناپلاستیک لیمفوم سلولی بزرگ

ملاحظات دیگر:

  • استفاده از پروتز، برای بیمارانی که قبلاً تحت پرتو درمانی درقفسه سینه قرار گرفته اند، گزینه مناسبی محسوب نمی شود.
  • برای زنان دارای سینه های بسیار بزرگ کفایت نمی کند.
  • در تمام طول عمر، ماندگار نمی باشد. هر قدر مدت قرار داشتن ایمپلنت در بدن زنان بیشتر باشد، احتمال بروز مشکلات و نیاز به خارج نمودن یا تعویض آنها نیز بیشتر خواهد بود.
  • ایمپلنت های سیلیکون در زمان لمس کردن، در مقایسه با ایمپلنت های سالین، طبیعی تر به نظر می رسند.
  • سازمان غذا و دارو توصیه می کند که زنان دارای ایمپلنت های سیلیکون تحت غربالگری دوره ای MRI بمنظور شناسایی ترکیدگی بی صدا ایمپلنت های خود قرار گیرند.

چه فاکتورهایی بر روی انتخاب روش بازسازی سینه تاثیر می گذارد؟

فاکتورهای متعددی می تواند نوع جراحی بازسازی سینه انتخاب شده از سوی زنان را تحت تاثیر قرار دهد. این فاکتورها شامل اندازه و شکل سینه نیازمند به بازسازی، سن زن، و سلامت او، سابقه جراحی های قبلی او، فاکتورهای خطر جراحی از قبیل سابقه ایتعمال سیگار و چاقی، و موجود بودن بافت خودی و موقعیت تومور در سینه، می باشند. زنانی که دارای سابقه جراحی شکم می باشند، داوطلب خوبی برای برداشت فلپ از ناحیه شکم نمی باشند.

جراحان چگونه از بافت بدن خود زن برای بازسازی سینه استفاده می کنند؟

در بازسازی بافت خودی، یک قطعه بافت حاوی پوست، چربی، رگ های خونی و گاهی اوقات ماهیچه از جای دیگری از بدن زن گرفته شده و برای بازسازی سینه مورد استفاده قرار می گیرد. این تکه بافت، فلپ نامیده می شود.

محل های مختلفی در بدن می تواند فلپ ها را برای بازسازی سینه، تهیه نماید. فلپ های استفاده شده برای بازسازی سینه، اغلب از شکم یا کمر گرفته می شوند. البته می توان آنها را از ران ها یا باسن نیز تهیه نمود.

بر حسب منبع تهیه، فلپ ها در دو نوع آزاد و پایه دار، موجود می باشند.

در فلپ های پایه دار، بافت و رگ های خونی متصل به آن، با یکدیگر از بدن به ناحیه سینه انتقال داده می شوند. از آنجایی که منبع خون بافت برای بازسازی، دست نخورده باقی می ماند، متصل نمودن رگ های خونی در این تکنیک، مورد نیاز نمی باشد.

در فلپ های آزاد، بافت از منبع خون جدا می شود. این بافت در زمان انتقال به سینه، باید با استفاده از یک تکنیک به نام میکروسرجری، به عروق خونی جدید در ناحیه سینه متصل شود. به این ترتیب، یک منبع خون برای سینه بازسازی شده، فراهم می شود.

 منبع: تکنولوژی بازسازی سینه بعد از سرطان سینه

 


[ پنج شنبه 8 مهر 1400 ] [ 16:23 ] [ حسین ]
[ ]

خرید دستگاه و وسایل شهربازی سرپوشیده از شرکت

برای خرید و لیست قیمت دستگاه و وسایل شهربازی سرپوشیده نیاز دارید، مطالبی را در ابتدای امر بدانید، شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک در این قسمت شما دوستان را که می خواهید در زمینه خرید وسایل شهربازی سرپوشیده سرمایه گذاری نمایید به طور کامل راهنمایی نماید.

وسایل و تجهیزات شهربازی:

هنگام خرید دستگاه شهربازی مهم ترین نکته توجه به استانداردهای لازم دستگاه مربوطه است. در دنیای مدرن امروز تفریحات بچه ها و حتی بزرگ سالان نسبت به گذشته تغییر کرده است. در سال های اخیر شهربازی های سرپوشیده طرفداران زیادی پیدا کرده است. سرمایه گذاری در زمینه شهربازی سرپوشیده، یکی از سرمایه گذاری های پر سود تلقی می شود.  ممکن است جلب مشتری به شهربازی تازه احداث شده زمان بر باشد. این امر سبب دیر بازده بودن سرمایه برگشتی است ولی به هر حال سود زیادی نصیب صاحبان چنین مشاغلی خواهد شد. یکی از مشکلات موجود در سه سال اخیر ویروس کروناست که سبب شده است حضور مردم در اجتماعات کاهش پیدا کند. و این موضوع به خودی خود تا اندازه ای به تفریحات عمومی لطمه وارد کرده است. نه تنها شهربازی ها بلکه استخر ها و سالن های ورزشی نیز رونق خود را از دست داده اند.

دستگاه های موجود در شهربازی محدود به کودکان نمی شوند.

در هنگام خرید وسایل شهربازی می توانید با توجه به یک مشاوره عالی عمل نمایید. شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک با سال ها تجربه در زمینه فروش دستگاه شهربازی در خدمت شما عزیزان می باشد. تمامی افراد حتی بزرگسالان میل و اشتیاق زیادی در استفاده از این دستگاه ها جهت سرگرمی ، پر کردن اوقات فراغت خود وتخلیه هیجانات استفاده می کنند. در دنیای امروز با توجه به پیشرفت شگرف در تمامی علوم، مهندسان نیز در طراحی وسایل شهربازی  بسیار موفق عمل کرده و تجهیزات متنوعی روانه بازار کرده اند. انتخاب تجهیزات شهربازی نیازمند بررسی 2 مورد زیر می باشد.

  1. منطقه جغرافیایی و لوکیشن مورد نظر
  2. بررسی جنبه های فرهنگی و جغرافیایی آن منطقه

قیمت وسایل شهربازی سرپوشیده دست دوم

برای دریافت لیست قیمت وسایل شهربازی سرپوشیده دست دوم از شرکت پیشگامان بازی سازان با شماره 09113116744 تماس حاصل فرمائید.

خرید وسایل شهربازی دست دوم

ممکن است برخی از مراکز تفریحی با توجیه به بودجه ای که دارند، خرید تجهیزات نو شهربازی برای آن ها توجیه اقتصادی نداشته باشد. در این صورت به فکر دستگاه های شهربازی کارکرده بیفتند. البته شرکت پیشگامان این راه را پیشنهاد نمی کند و تمایل دارد حتی الامکان از وسایل نو استفاده شود. ولی چنانچه قصد خرید این نوع دستگاه ها را دارید می توانید جهت مشاوره با کارشناسان فروش وسایل شهربازی تماس حاصل نمایید.


[ پنج شنبه 1 مهر 1400 ] [ 17:15 ] [ حسین ]
[ ]