کوتاه درباره کتاب «لیبرالیسم» نوشته لودویک فون میزِس

اگر تمایل دارید، با اصول کاربردی از لیبرالیسم آشنا شوید؛ کتاب «لیبرالیسم» مناسب شماست. از مهمترین کتاب‌های لودویگ فون میزِس فیلسوف اتریشی کتاب «لیبرالیسم» است. کتابی کم حجم که هیچ‌کدام از مسائل اساسی لیبرالیسم و اندیشه‌های فون میزس را به طور مفصل توضیح نداده است. اما کتاب فرصت مناسبی برای خواننده ایجاد می‌کند تا با چکیده‌ای از لیبرالیسم کلاسیک و اندیشه‌های فون میزِس آشنا شود. فون میزس اقتصاددان مکتب اتریش و فیلسوف کلاسیک بود. میزس را از چهره‌های شناخته‌شده مکتب اتریشی تفکر اقتصادی معرفی کرده‌اند. او بیشتر در زمینه کنش‌شناسی مطرح است. لودویگ هاینریش فون میزس در بیستم سپتامبر 1881 در لِمبرگ شهری در شرق امپراتوری اتریش ـ مجارستان به دنیا آمد. شهری که اکنون در غرب اوکراین قرار دارد.

C:\Users\Hamed\Desktop\درباره کتاب «لیبرالیسم» اثر لودویک فون میزس.jpg

لیبرالیسم نیز جریانی فکری، فلسفی و سیاسی است که بسیار وسیع و پردامنه محسوب می‌شود و حدود چهار سده تحول در اندیشه غربی را پشت‌سر گذاشته است. اگرچه لیبرالیسم به صورت یک اصطلاح اندیشۀ سیاسی معناهای گوناگون و زیادی دارد، اما هرگز از معنی اصلی خود که از واژه لاتین libbe به معنی آزاد گرفته شده؛ جدا نیست. لیبرالیسم جنبشی بوده که نشان دهد مردم تابع حکومت خودکامه نیستند، بلکه در زندگی خصوصی‌شان مورد حمایت قانون قرار می‌گیرند و در امور عمومی بتوانند قوۀ مجرب حکومت را از طریق یک هیئت قانونگذاری که آزادانه انتخاب شده باشند کنترل کنند.

میزس در کتاب موارد و مسائل اصولی و اساسی در سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی را بیان می‌کند و بدین ترتیب جایگاه آنها را در اندیشه‌های لیبرال مشخص می‌کند. مسائل پایه‌ای مانند: مالکیت خصوصی، آزادی، دموکراسی، روابط بین‌الملل، جنگ و جامعۀ ملل تا مسائل کوچکتری مانند احزاب، نظام آموزشی و اقلیت‌ها در کتاب لیبرالیسم بیان و بررسی می‌شوند.

مترجم در بخشی از کتاب «لیبرالیسم» نوشته است: «چند دهه بود که اروپا روزگار آرامی را سپری می‌کرد؛ روزگار بدون جنگ، انقلاب و آدمکشی. اما به زودی معلوم شد این روزگار خوش آرامش پیش از توفان بوده است و موج هولناک و بی‌پایانی از جنگ‌های داخلی و خارجی، ملی و بین‌المللی و انقلاب‌ها در راه بود؛ جهان در آستانۀ عصر جنگ‌های جهانی بود، جنگ‌های سی ساله دوم. نظامی‌گرایی ابتدا کشورها را به ورطۀ جنگ جهانی اول کشاند و بعد  شکست امپراتوری‌های بزرگ آلمان و اتریش‌ـ‌مجارستان، بازترسیم نقشۀ جهان، انقلاب‌ها، ملت‌سازی‌ها و کشورسازی‌ها و درگیری‌های قومیتی دهه‌های پرآشوبی را در پی داشت که از بد روزگار قرار بود واپسین پردۀ آن ناگوارترین پرده‌اش هم باشد: جنگ جهانی  دوم، یکی از رخدادهای تکان دهندۀ واپسین سال جنگ جهانی اول و سال‌های پسا جنگ سوسیالیستی رادیکالی بود...»

کتاب «لیبرالیسم» را «مهدی تدینی» به فارسی ترجمه کرده و بر آن یادداشتی افزوده است. نشر ثالث چاپ و نشر آن را برای علاقه‌مندان به عهده داشته است. بهتر است بدانید: تدینی کتاب را از زبان آلمانی به فارسی برگردانده و ترجمه فارسی آن را با ترجمۀ انگلیسی که شخص فون میزس بر آن نظارت داشته است مطابقت داده است.

دوستداران و علاقه‌مندان علوم‌ سیاسی اگر تمایل به مطالعه کتاب «لیبرالیسم» دارید؛ می‌توانید کتاب لیبرالیسم را با تخفیف از سایت بنوبوک خریداری و مطالعه کنید.

 


[ شنبه 16 مرداد 1400 ] [ 16:31 ] [ حسین ]
[ ]

معرفی آریوشین در حوزه فروش و اجرای کف کاذب

کف های کاذب یک محصول عالی برای مراکز داده، آزمایشگاهی، اتاق های برق و کنترل، و به طور کلی اماکنی است که نیاز به مدیریت در عبور کابل و تاسیسات در اتاق های خود دارند. از این کف برای توزیع هوای خنک در اتاق نیز بهره گیری می شود. در این سیستم، یک کف کاذب روی کف اصلی اتاق ایجاد می گردد. این کف با استفاده از تایل های 60*60 ایجاد میگردد. در ساخت تایل ها تنوع وجود دارد، ولی کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی دو نوع پر کاربرد آن می باشند.

هدف از ایجاد این کف ایجاد دسترسی آسان به سیستم کابلی و تاسیسات است. عملیات کابل کشی و تاسیسات روی سطح اصلی زمین ایجاد می گردد. سپس سیستم ماژلار روی آن مطابق تصویر نصب می گردد. تایل ها قابلیت برداشتن به شکل آسانی را داشته و سبب میگردد تا در صورت بروز خرابی یا افزایش و تغییرات، به راحتی به زیر آن دسترسی داشته باشید.

توزیع هوای خنک نیز از مزایای این کف است. هوای خنک به زیر تایل ها توزیع شده و از طریق قطعاتی که دارای سوراخ می باشند به داخل اتاق هدایت می شوند.

 

کف کاذب فولادی

این محصول مقاومت خیلی خوبی در برابر وزن دارد. از طرفی اقتصادی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد. مقاومت در برابر آتش از ویژگی های دیگر این محصول است. با استفاده از رنگ الکترو استاتیک تایل ها در مقابل رطوبت نیز مقاوم می گردند. قطعات به شکل مناسب تولید شده به طوری که زیبایی بسیار خوبی به اتاق شما میدهد.

دو لایه فولادی در زیر و روی تایل نصب شده و اطراف آن نیز با ورق فولادی پوشیده میشود. اتصالات از طریق الکترو جوش برقرار می شود. سپس لایه میانی با بتن تحت فشار پر می گردد. بتن برای صلب بودن تایل ها و استحکام بیشتر آن تزریق می شود. روی تایل ها با روکش HPL و PVC پوشیده میشود. این لایه آنتی استاتیک بوده و سبب خروج الکتریسیته ساکن از اتاق می شود که در اتاق سرور کاربرد زیادی دارد.

 

کف کاذب آلومینیومی

این محصول با قطعات 60*60 ایجاد می گردد. پانل ها از طریق ریخته گری و دایکست با مقاومت در برابر حریق کلاس A تولید می شوند. تحمل وزن خوبی را در این محصول شاهد هستیم. با توجه به عدم وجود مواد آهنی میدان های مغناطیسی اتاق دچار اختلال نمی گردند. وزن کم و مقاومت خوب در برابر رطوبت از ویژگی های بارز این محصول است.

پایه ها از نوع گالوانیزه گرم و سرد بر اساس نیاز مشتری قابل ارایه است. ارتفاع زیر کف کاذب بین 10 تا 120 سانتیمتر می تواند متغیر باشد. استرینگر و نبشی و سایر لوازم برای اجرای آن در دسترس شما قرار خواهد گرفت. روکش HPL آنتی استاتیک در این محصول پرکاربرد است.

اجرا

کف ماژولار برای پایداری و زیبایی نیاز به نصب حرفه ای دارد. اجرای کف کاذب از خدمات آریوشین می باشد. استفاده از تیم های تخصصی سبب استقرار بی عیب و نقص این محصول می گردد. تمامی استاندارد ها در نصب این محصول رعایت می گردد. اجرای کف کاذب اتاق سرور ، اتاق برق، کنترل، صنایع حساس و سایر موارد با رعایت کلیه استاندارد ها انجام می گردد.

سرویس و نگهداری نیز از دیگر خدمات این شرکت می باشد. سطح ماژولار ممکن است بعد از مدتی نیاز به سرویس و رگلاژ یا تعویض روکش پیدا کند. در این خصوص نیز متخصصین متبحری برای اینکار وجود دارد.

انواع دیگر کف ماژولار

از انواع دیگر کف ماژولار میتوان به کف های سنگی، سرامیکی، سولفات کلسیم و چوب اشاره کرد. این موارد هر چند کم کاربرد است اما در برخی فضاها ممکن است مورد نیاز باشد. برای مثال در روف گاردن از ترمو وود استفاده میگردد. استفاده دیگر از کف کاذب فولادی ساده می باشد. روی این کف عموما موکت نصب شده و برای زیبایی فضا استفاده می گردد.

 


[ جمعه 8 مرداد 1400 ] [ 15:31 ] [ حسین ]
[ ]

انتخاب رشته موفق کنکور

ویژگی های انتخاب رشته موفق

بسیاری از افراد تصور می‌کنند با کسب رتبه خوب در کنکور همه چیز تمام شده‌است! یا اینکه با به دست نیاوردن رتبه مطلوب، کاری از دست آن‌ها ساخته نیست! در صورتی که هرگز چنین نیست و این تصورات اشتباه است! درواقع کسب رتبه مناسب و یا نامناسب، قرار نیست شما را وارد بهترین دانشگاه نماید و یا از ورود به آن بازدارد. هرچند، هرچه رتبه کسب شده بهتر باشد، احتمال کسب موفقیت و تحصیل در رشته موردنظرتان بیشتر خواهدبود. اما شاه کلید این امر، یک انتخاب رشته خوب و موفق است. به‌عبارتی دیگر انتخاب رشته دانشگاهی و محل تحصیل باید با ذکاوت و هوشمندی صورت پذیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. در همین راستا و در ادامه این مطلب قصد داریم به بیان ویژگی‌های انتخاب رشته موفق در کنکور بپردازیم. پس اگر نگران انتخاب رشته خود هستید، این مطلب را ازدست ندهید!

تازه ترین ها : رتبه های برتر کنکور 1400

 

بررسی دقیق دفترچه، شرط لازم اما ناکافی!

یکی از مهمترین اقدامات در زمینه انتخاب رشته موفق کنکور، مطالعه دقیق اصلی‌ترین منبع، یعنی دفترچه انتخاب رشته است. در کمال تعجب، این موضوع با بی‌توجهی و سهل‌انگاری از سوی دانش‌آموزان روبه‌رو است. اما توجه داشته‌باشید، دفترچه انتخاب رشته، حاوی موضوعات مهم و تأثیرگذاری است. مانند انواع سهمیه‌ها، شرایط خاص پذیرفته‌شدن در برخی از دانشگاه‌ها و همچنین شرایط رفاهی همچون تأمین خوابگاه. وجود حتی یک بند یا یک نکته در دفترچه، آن هم در حالی که بسیاری از خواندن آن غافلند، می‌تواند انتخاب شما را به بهتر از آن چه تصور می‌کنید، تبدیل نماید.

 

علاقه و استعداد در صدر ویژگی‌ها!

بدون شک هدف همه ما از شناخت ویژگی های انتخاب رشته موفق کنکور، انتخاب رشته و دانشگاه موردعلاقه‌مان است. رشته‌ای که احتمالاً سال‌های زیادی از زندگی را صرف مطالعه و بررسی در آن خواهیم کرد. حتی بعدها منبع درآمد و حوزه شغلی ما را تشکیل خواهد داد. لذا سهم زیادی از وقت و انرژی ما را به خود اختصاص می‌دهد. در نتیجه، سعی کنید تحت تأثیر نام دانشگاه و یا مسائلی چون چشم و هم‌چشمی‌های خانوادگی انتخاب رشته نکنید! در کنار علاقه، استعداد و توانایی خود را نیز درنظر داشته باشید. با خود کاملاً صادق باشید و روحیات و خصوصیات خود را با توجه به آینده رشته موردنظرتان، مدنظر قرار دهید.

 

بررسی هدف و شرایط ادامه تحصیل

هدف خود را از لحاظ انتخاب رشته درنظر بگیرید. در واقع برای این پرسش که چرا قصد انتخاب فلان رشته را دارید، پاسخی قانع‌کننده و منطقی داشته باشید. اگر قصد ادامه تحصیل دارید، بررسی کنید تا چه مقطعی و در چه دانشگاه‌هایی امکان ادامه تحصیل وجود دارد؟ آیا در داخل کشور این امر میسر است؟ یا اینکه شرایط ادامه تحصیل آن در خارج از کشور چگونه است؟  پاسخ به سؤالاتی از این دست، مسیر پیش روی شما را روشن‌تر از قبل خواهد نمود.

 

بازار کار و موقعیت شغلی رشته

بدون تردید بازار کار و میزان درآمد هر رشته نیز از جمله عوامل حائز اهمیت در انتخاب رشته است. حتماً درباره آینده شغلی و موقعیت هایی که ممکن است پس از فارغ‌التحصیلی پیش روی شما باشد، تحقیق کنید. در واقع اینکه از رشته شما در مشاغل گوناگون چگونه استفاده‌ای می‌شود و درآمد آن چگونه است. بررسی رشته از لحاظ شغل دولتی، فعالیت در مجموعه و یا شرکت‌های خصوصی نیز می‌تواند مفید فایده واقع شود.

 

جزئیات سرنوشت ساز!

یکی دیگر از ویژگی‌های انتخاب رشته موفق، توجه به نکات ریز اما مهم و تأثیرگذار است. نکاتی که اثر خود را پس از انتخاب محل تحصیل نشان خواهند داد. مانند شهر دانشگاه و فاصله آن تا محل زندگی شما و یا امکانات رفاهی و ترددی در آن شهر. وابستگی به روابط خانوادگی، وضعیت اقتصادی خانواده‌، هزینه‌های شما از لحاظ تحصیل، تردد، اسکان و ... نیز از دیگر جزئیاتی است که انتخاب رشته، خصوصاً دانشگاه و محل تحصیل را تحت‌الشعاع قرار خواهدداد. لذا حتماً به این موارد توجه نمایید و در این خصوص تعارفی نداشته باشید! چراکه بحث حداقل چند سال تحصیل در میان است.

 

مشاوره و مشورت فراموش نشود!

بدون شک، افرادی که در زمینه انتخاب رشته دارای تجربه و تخصص هستند، گزینه ایده آلی برای راهنمایی ما محسوب می‌شوند. لذا استفاده از مشاوران تحصیلی، می‌تواند شما را با فوت و فن‌های این زمینه آشنا نماید. درنتیجه، حتماً از یک یا چند فرد باتجربه و مطمئن در این زمینه همکاری و همیاری بخواهید. این امر به لطف انواع مراکز مشاوره آنلاین به راحتی میسر است.

 

ثبت رشته در نهایت دقت!

آخرین ویژگی انتخاب رشته موفق کنکور، ثبت کد رشته‌ها در سایت سنجش در کمال دقت و صحت است. بسیاری از افراد از این موضوع به ظاهر ساده، با سهل‌انگاری عبور می‌کنند. در نتیجه خطای پیش بینی نشده و سهوی، سبب انتخابی متفاوت و اشتباه خواهد شد. اشتباهی که می‌تواند زحمات چندساله شما را هدر دهد! لذا به هیچ عنوان در ثبت کد رشته عجله نکنید و قبل از تأیید نهایی یکبار کد محل‌ها چک کنید. همچنین ثبت انتخاب رشته را به ساعات و روزهای انتهایی موکول ننمایید. اگر از کافی نت‌ها استفاده می‌کنید که ممکن است اغلب شلوغ و پرتردد باشند، ، تمرکز و دقت خود را بیش از پیش نمایید.

لینک مصاحبه نفرات برتر کنکور 1400 ریاضی تجربی انسانی هنر زبان در پی سی کنکور :

https://p30konkor.com/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1/



 


[ چهار شنبه 6 مرداد 1400 ] [ 19:21 ] [ حسین ]
[ ]

دو نوع کیک خانگی به همراه دستور پخت آن‌ها + عکس

 

یکی از دسر هایی که  طرفدار های خیلی زیادی دارد و بسیارمورد استقبال مردم قرار گرفته است ، کیک های خانگی میباشد. درست کردن کیک های خانگی  کار خیلی سختی نیست اما  به شرط ان  که  روش  درست  کردن  و مواردی که در کیک  پختن  باید رعایت شود را یاد بگیرید . در ادامه شما با روش و نکات لازم برای پختن چند نوع از کیک های خانگی اشنا میشوید

 

کیک اسفنجی

 

مواد لازم برای کیک اسفنجی ۲ تا ۳ کیلو گرمی و قالبی با قطر ۲۵ سانتی متر :

 

  • تخم مرغ   ۸ عدد

  • آرد     ۲ پیمانه

  • شکر     ۲ ‌پیمانه

  • بکینگ پودر   ۲ قاشق چایی خوری 

  • وانیل    ۱ قاشق چایی خوری 

  • آب داغ    ۱ لیوان

 

طرز تهیه کیک اسفنجی 

ابتدا دمای فر را روی ۱۸۰ درجه قرار دهید  و بعد زرده و سفیده تخم مرغ ها را از هم جدا کنید و سفیده را هم بزنید و بعد شکر را اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه با همزن ان را به خوبی هم میزنید این کار را باید تا موفعی که سفیده به خوبی سفت شود انجام دهید و سپس ان را درون یخچال قرار دهید حال به زرده های تخم مرغ که جدا کرده بودید وانیل اضافه کنید و هم بزنید بعد شکری که باقی مانده است را به ان اضافه کنید و باز به هم بزنید تا زمانی که به رنگ کرمی در بیاید سپس با سرعت و بدون وقفه اب داغ را در طول چند مرحله به ان اضافه کنید و  در مرحله بعد ارد و بکینگ پودر را باهم چند بار الک میکنید تا موقعی ذره های ارد  از هم جدا شوند پس از الک کردن ان ها را زرده های تخم مرغ اضافه کرده  و باز به هم میزنید و بعد سفیده تخم مرغ را که در یخچال قرار داده بودید به این مواد اضافه کنید و باز هم هم بزنید . در مرحله اخر کف قالب کیک ‌ و دیواره های قالب را با روغن کمی چرب کرده و به مقدار خیلی کمی به ان ارد میزنید که کیک به ان نچسبد سپس مواد کیک را داخل قالب بریزید و بگذارید در دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۳۵ دقیقه  پخته شود . بعد از گذشته این زمان کیک تان اماده خوردن است البته می‌توانید میان کیک را با انواع ژله هم پرکنید. حالا کیک شما آماده سرو شدن است. نوش جان .

C:\Users\Hamed\Desktop\طرز-تهیه-کیک-اسفنجی.jpg

 

کیک یزدی

 

مواد لازم برای پختن کیک یزدی :

 

  • ارد سفید ۳۰۰ گرم

  • تخم مرغ ۳ عدد

  • شکر ۲۰۰ گرم 

  • ماست غلیظ  ۱۵۰ گرم

  • روغن مایع ۱۷۵ گرم

  • عسل یک قاشق غذا خوری 

  • بکینگ پودر یک قاشق غذا خوری 

  • هل پودر شده یک قاشق غذا خوری

  • گلاب ۳ قاشق غذا خوری 



طرز تهیه کیک یزدی

قبل از هر کاری تمام مواد را از یک ساعت قبل بیذون از یخچال قرار دهید تا  به دمای محیط برسند و بعد تخم مرغ ها را در ظرفی شکسته و هم بزنید حال شکر را به لن اضافه کنید و بازهم بزنید سپس روغن مایع را به این مخلوط اضافه کرده و باز هم هم بزنید و بعد ماست و هل و گلاب و عسل را داخل این مخلوط ریخته و مجدد هم میزنید و پس از ان ارد و بکینگ پودر را  بعد از الک کردن به ان اضافه کنید و در مرحله اخر مواد اماده شده را به داخل قالب کیک یزدی و یا کاغذ های مخصوص ان به اندازه یک سوم قالب ها بریزید و فراموش نکنید که حتما سر قالب خالی باشد و با قاشق مقداری وسط مواد را به شکل گود دراورید و داخل ان کنجد بریزید و حال قالب ها را با دمای ۲۰۰ درجه به مدت ده دقیقه داخل فر قراز دهید و صبر کنید پف کند اینک  دمای فر را به دمای ۱۸۰ و مدت ده دقیقه قرار دهید پس از اتمام این کار کیک تان اماده خوردن است . 

 


[ شنبه 26 تير 1400 ] [ 15:46 ] [ حسین ]
[ ]

دو نوع کیک خانگی به همراه دستور پخت آن‌ها + عکس

 

یکی از دسر هایی که  طرفدار های خیلی زیادی دارد و بسیارمورد استقبال مردم قرار گرفته است ، کیک های خانگی میباشد. درست کردن کیک های خانگی  کار خیلی سختی نیست اما  به شرط ان  که  روش  درست  کردن  و مواردی که در کیک  پختن  باید رعایت شود را یاد بگیرید . در ادامه شما با روش و نکات لازم برای پختن چند نوع از کیک های خانگی اشنا میشوید

 

کیک اسفنجی

 

مواد لازم برای کیک اسفنجی ۲ تا ۳ کیلو گرمی و قالبی با قطر ۲۵ سانتی متر :

 

  • تخم مرغ   ۸ عدد

  • آرد     ۲ پیمانه

  • شکر     ۲ ‌پیمانه

  • بکینگ پودر   ۲ قاشق چایی خوری 

  • وانیل    ۱ قاشق چایی خوری 

  • آب داغ    ۱ لیوان

 

طرز تهیه کیک اسفنجی 

ابتدا دمای فر را روی ۱۸۰ درجه قرار دهید  و بعد زرده و سفیده تخم مرغ ها را از هم جدا کنید و سفیده را هم بزنید و بعد شکر را اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه با همزن ان را به خوبی هم میزنید این کار را باید تا موفعی که سفیده به خوبی سفت شود انجام دهید و سپس ان را درون یخچال قرار دهید حال به زرده های تخم مرغ که جدا کرده بودید وانیل اضافه کنید و هم بزنید بعد شکری که باقی مانده است را به ان اضافه کنید و باز به هم بزنید تا زمانی که به رنگ کرمی در بیاید سپس با سرعت و بدون وقفه اب داغ را در طول چند مرحله به ان اضافه کنید و  در مرحله بعد ارد و بکینگ پودر را باهم چند بار الک میکنید تا موقعی ذره های ارد  از هم جدا شوند پس از الک کردن ان ها را زرده های تخم مرغ اضافه کرده  و باز به هم میزنید و بعد سفیده تخم مرغ را که در یخچال قرار داده بودید به این مواد اضافه کنید و باز هم هم بزنید . در مرحله اخر کف قالب کیک ‌ و دیواره های قالب را با روغن کمی چرب کرده و به مقدار خیلی کمی به ان ارد میزنید که کیک به ان نچسبد سپس مواد کیک را داخل قالب بریزید و بگذارید در دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۳۵ دقیقه  پخته شود . بعد از گذشته این زمان کیک تان اماده خوردن است البته می‌توانید میان کیک را با انواع ژله هم پرکنید. حالا کیک شما آماده سرو شدن است. نوش جان .

C:\Users\Hamed\Desktop\طرز-تهیه-کیک-اسفنجی.jpg

 

کیک یزدی

 

مواد لازم برای پختن کیک یزدی :

 

  • ارد سفید ۳۰۰ گرم

  • تخم مرغ ۳ عدد

  • شکر ۲۰۰ گرم 

  • ماست غلیظ  ۱۵۰ گرم

  • روغن مایع ۱۷۵ گرم

  • عسل یک قاشق غذا خوری 

  • بکینگ پودر یک قاشق غذا خوری 

  • هل پودر شده یک قاشق غذا خوری

  • گلاب ۳ قاشق غذا خوری 



طرز تهیه کیک یزدی

قبل از هر کاری تمام مواد را از یک ساعت قبل بیذون از یخچال قرار دهید تا  به دمای محیط برسند و بعد تخم مرغ ها را در ظرفی شکسته و هم بزنید حال شکر را به لن اضافه کنید و بازهم بزنید سپس روغن مایع را به این مخلوط اضافه کرده و باز هم هم بزنید و بعد ماست و هل و گلاب و عسل را داخل این مخلوط ریخته و مجدد هم میزنید و پس از ان ارد و بکینگ پودر را  بعد از الک کردن به ان اضافه کنید و در مرحله اخر مواد اماده شده را به داخل قالب کیک یزدی و یا کاغذ های مخصوص ان به اندازه یک سوم قالب ها بریزید و فراموش نکنید که حتما سر قالب خالی باشد و با قاشق مقداری وسط مواد را به شکل گود دراورید و داخل ان کنجد بریزید و حال قالب ها را با دمای ۲۰۰ درجه به مدت ده دقیقه داخل فر قراز دهید و صبر کنید پف کند اینک  دمای فر را به دمای ۱۸۰ و مدت ده دقیقه قرار دهید پس از اتمام این کار کیک تان اماده خوردن است . 

 


[ شنبه 26 تير 1400 ] [ 15:46 ] [ حسین ]
[ ]

Prerequisite for the prosperity of any business

Prerequisite for the prosperity of any business after designing the site, receiving SEO services in search engines to increase site traffic and be seen by the audience. Since most users use Google search engine to find the site they are looking for, the most important organic tool to attract visitors is to improve website SEO to increase website rank and visit and get to the first page of Google search results.

Proper branding, along with increasing site traffic and improving Alexa rankings and rankings, will bring visitors in and convert them into customers, resulting in more business prosperity. If you are looking to grow your business through online sales with the lowest cost and high efficiency, using the professional SEO services of internet web marketing experts in web site optimization and SEO, a smart choice to improve Alexa rank and more Google input. For your site and blog. It should be noted that in web site design projects, in addition to providing free SEO advice, the latest methods and tools to improve website SEO and increase site traffic along with content production are provided to customers for free, which is a great start to increase traffic. Real and professional SEO.

 

 

ایمپلنت

روکش لیمینت

کامپوزیت ونیر

بلیچینگ

What is SEO? Website SEO is the implementation of smart ways to increase the site's ranking and ranking in Google search results, which increases site traffic. The factors affecting SEO and site optimization can be divided into two general categories: internal site SEO services and off-site optimization.

In general, the important internal aspects of website SEO are: how to design the site (including coding, page loading speed, page structure, how to design the template, how to place content on the page, etc.) and site content, and of course keywords to Used in site content. Website optimization experts in the password after holding an SEO improvement consultation session, put a full review of your website in terms of design and content and review of its possible shortcomings on the agenda, and after analyzing your site and competitors, the necessary strategy In order to increase site traffic and improve SEO, they suggest. In some cases, redesigning the website professionally is necessary to achieve a definite result, which and its reasons will be reviewed and designed by our experts in the SEO consulting session, and if necessary, redesign the site project to achieve the desired result. The company takes over the web.

 

ارتودنسی

روکش سرامیکی لمینت

لمینت سرامیکی

سفیدکردن دندان


Considering that more than 85% of website traffic is done through search engines, there is no doubt that one of the most important ways to increase site traffic is to improve SEO and optimize the website. This is even more important when we know that the majority of incoming visitors are targeted through search engines and are looking for your products and services.

In other words, we can hope that most of these visitors will be able to become real customers. It is worth mentioning that many factors are effective in finalizing the sales operations that the professional team of crypto web has the ability to provide valuable help in shaping the structure and targeting the success of your business in the field of online sales in the form of marketing and sales consulting sessions. Considering the lower cost of improving SEO compared to other ways of marketing and advertising, as well as its high efficiency and the ability to measure the process and results of work transparently, it can be acknowledged that the best investment in advertising and marketing in today's world, using SEO services and website optimization. Since the delay in starting the SEO of the site causes it to lag behind the competitors, we recommend that you contact our experts on the web today to increase site visits and SEO improvement advice.

 

دندانپزشکی شبانه روزی

لبخند هالیوودی

کاشت دندان

جرم گیری دندان

از آنجا که کاربردهای کاشت یک سرمایه گذاری بلند مدت برای سلامتی است ، باید توسط پزشکان مجرب و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود. اگر فرد مشکل بیماری سیستمیک نداشته باشد ، کاشت را می توان برای هر بیمار انجام داد. در صورت عدم وجود استخوان در فک بالا و پایین ، می توان ایمپلنت را با روش پیوند استخوان انجام داد. ایمپلنت باید به عنوان یک روش درمانی مادام العمر در نظر گرفته شود.

طراحی داخلی

دکوراسیون

چیدمان خانه

دکوراسیون داخلی

 

آیا ایمپلنت راه حلی برای بی دندانی است؟
در کاربرد ایمپلنت ریشه مصنوعی به استخوان فک پیوند زده می شود. کاشت دندان قرار داده شده در استخوان فک از مواد تیتانیوم ساخته شده است. دندان ساخته شده از جنس سرامیک است. تعداد دندان ها و ساختار دهان برای هر شخص ، روش کاشت دندان را تعیین می کند. اگر قرار است فقط یک دندان تنها برای بیمار ساخته شود ، به جای پل زدن دندان های کناری ، یک دندان با استفاده از ایمپلنت ساخته می شود.

ارزیابی مراکز درمانی دندانپزشکی

مارکتینگ مراکز زیبایی و درمانی

طراحی  سایت دندانپزشکی

مشاوره مراکز دندانپزشکی

 

از چه سنی می توان ایمپلنت انجام داد؟ ( سن کاشت دندان )
از کاشت دندان می توان در درمان هر بیمار استفاده کرد. با این حال ، باید استخوان فک بیمار بطور کامل رشد کرده باشد . محدودیت سنی برای ایمپلنت 18 سال می باشد ، اما در برخی موارد می تواند 20 سالگی باشد. برای تشخیص این موضوع ، باید رادیوگرافی از مچ دست گرفته شود هر کسی که تکامل استخوان فک را به اتمام رسانده است می تواند از ایمپلنت دندان استفاده کند.

 

 

آژانس تبلیغاتی

سئو پزشکی

سئو دندانپزشکی

کمپین تبلیغاتی

اهمیت جنس ایمپلنت ( ایمپلنت با کیفیت )
ایمپلنت ساخته شده است تا یک عمر استفاده شود. تعداد مارک هایی که کیفیت خود را ثابت کرده و برای ایمپلنت دندان استفاده میشوند بسیار کم است. بنابراین ، استفاده از مواد با کیفیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. زیرا این روش فقط با استفاده از ایمپلنت روی بیمار و قرار دادن دندان مصنوعی روی آن خاتمه نمی یابد. اگر کاشت بعد از 5-7 سال مشکلی ایجاد کند ، ارائه خدمات از طرف شرکت تولید کننده کاشت دندان بسیار مهم است. بنابراین ، بیماران باید پزشکان خود و مارک های ایمپلنت مورد استفاده خود را بخوبی بررسی کنند و از کیفیت ایمپلنت قبل از استفاده مطمئن باشند.

مهندس صالحی

مشارکت در ساخت

طراحی و اجرا ساختمان

بازسازی

اهمیت جنس ایمپلنت ( ایمپلنت با کیفیت )
ایمپلنت ساخته شده است تا یک عمر استفاده شود. تعداد مارک هایی که کیفیت خود را ثابت کرده و برای ایمپلنت دندان استفاده میشوند بسیار کم است. بنابراین ، استفاده از مواد با کیفیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. زیرا این روش فقط با استفاده از ایمپلنت روی بیمار و قرار دادن دندان مصنوعی روی آن خاتمه نمی یابد. اگر کاشت بعد از 5-7 سال مشکلی ایجاد کند ، ارائه خدمات از طرف شرکت تولید کننده کاشت دندان بسیار مهم است. بنابراین ، بیماران باید پزشکان خود و مارک های ایمپلنت مورد استفاده خود را بخوبی بررسی کنند و از کیفیت ایمپلنت قبل از استفاده مطمئن باشند.

جراحی زیبایی

جراحی بینی

اپتوپلاستی

پیکر تراشی


آیا همه برنامه های کاشت دندان موفقیت آمیز خواهند بود؟
هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از ایمپلنت دندان فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. اول از همه ، شرایط سلامتی بیمار برای کاشت باید در شرایط مناسبی باشد. بیمار باید قبل از درمان معاینه شود و ایمپلنت مناسب انتخاب شود. پس از کاشت ایمپلنت ، بیماران باید به دقت از آن مراقبت کنند. اگر نگهداری ایمپلنت غفلت شود ، احتمال بروز عوارض بیشتر است. علاوه بر این ، بیمارانی که از سیگار استفاده می کنند بر موفقیت کاشت تأثیر منفی می گذارد.

دکتر محمدپور

آی پارا


آیا همه برنامه های کاشت دندان موفقیت آمیز خواهند بود؟
هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از ایمپلنت دندان فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. اول از همه ، شرایط سلامتی بیمار برای کاشت باید در شرایط مناسبی باشد. بیمار باید قبل از درمان معاینه شود و ایمپلنت مناسب انتخاب شود. پس از کاشت ایمپلنت ، بیماران باید به دقت از آن مراقبت کنند. اگر نگهداری ایمپلنت غفلت شود ، احتمال بروز عوارض بیشتر است. علاوه بر این ، بیمارانی که از سیگار استفاده می کنند بر موفقیت کاشت تأثیر منفی می گذارد.

Visit Visit Visit

Social

seo

seomechanic

Ihealthtour

Drmotori

Visit


کاشت ایمپلنت دندان چه مدت عمر می کند؟ ( عمر ایمپلنت )
موفقیت و طول عمر کاشت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از کاشت های انجام شده در دهان به مدت سی سال بدون هیچ مشکلی استفاده می شود. وضعیت سلامت عمومی بیمار و مراقبت های انجام شده از ایمپلنت ها عواملی هستند که استفاده مادام العمر از آنها را تضمین می کنند. شما می توانید در مورد این خطرات اطلاعات لازم را از پزشک خود دریافت کنید.

Visit

Visit

Visit

Visit

Visit Chiller Just take a visit Visit Visit


آیا برنامه کاشت باعث عارضه جانبی در بدن می شود؟ ( عوارض جانبی ایمپلنت )
مواد کاشت موادی هستند که هیچ عارضه جانبی برای بدن ندارند. این موارد به طور گسترده بازرسی شده است. آنها معمولاً از موادی مانند تیتانیوم و مواد مشابه ساخته می شوند.

آیا استفاده از ایمپلنت خطر سرطان دارد؟
در این رابطه ، هیچ مدرکی که ممکن است ایمپلنت باعث سرطان شوند ، مشاهده نشده است. بنابراین ، می توان از آنها برای تمام عمر با خیال راحت استفاده کرد.

موفقیت ایمپلنت
ایمپلنت را می توان با پیوند اعضا مقایسه کرد. هرچه سلامت عمومی فرد بهتر باشد ، استفاده از ایمپلنت موفق تر انجام می شود. به همین دلیل ، شما باید اطلاعات لازم را از پزشک خود بگیرید و اطمینان حاصل کنید که در زمان مناسب معاینه می شوید. در این روش موفقیت با تلاش بیمار و پزشک حاصل می شود.

 


[ جمعه 25 تير 1400 ] [ 19:20 ] [ حسین ]
[ ]

درمان قطعی سردرد میگرنی و سردرد مزمن با طب درد ممکن شد

درمان قطعی سردرد میگرنی و سردرد مزمن با طب درد

بیماری سردرد یکی از رایج ترین بیماری های رایج بین مردم جهان است که معمولا ناحیه سر و گردن را درگیر می کند.  بیشتر از 40 میلیون نفر از مردم جهان  دچار سردردهای میگرنی و مزمن هستند ، که با عث شده تخقیقات بسیار زیادی در باره درمان سردرد صورت گیرد .

در ادامه با ما همراه باشید تا با موثرترین روشهای درمان میگرن و انواع سردردها آشنا شویم.

درمان قطعی سردرد میگرنی و سردرد مزمن با طب درد

بیش از  ۳۰ نوع سردرد شناخته شده وجود دارد، یکی از سردردهای شایع سردرد میگرنی است، میگرن، اختلالی در سیستم عصبی و سردردی تنشی بوده و قبل از بروز علائمی را از خود نشان می‌دهد.

سردردهای میگرنی حالتهای تپش‌دار و کوبنده ای دارند ، معمولا از سمت چپ سر شروع می‌شوند و ممکن است به تدریج تمام قسمت‌های سر و حتی چشم‌ها را هم درگیر کند ، یکی از راه‌های تشخیص سردرد میگرنی این است که ، چنانچه بیمار به پشت دراز بکشد سردرد آن شدت مییابد ، اما اگر در حالت سجده قرار بگیرد سردرد آرام تر میشود .

ابتلا به سردر های میگرنی در زنان بیشتر بوده و در هر سنی بروز پیدا کند و میتواند زمینه ارثی هم داشته باشد، از نشانه‌هایی که پیش از بروز سردرد میگرنی مشاهده می‌شوند می‌توان به حالت تهوع، دل درد، سرگیجه، خمیازه کشیدن پی در پی، عصبانیت و بداخلاقی، میل به خوردن غذا‌های شیرین، استفراغ، اسهال یا یبوست و اختلالات بینایی مثل تاری دید اشاره کرد.

بو‌ها و غذا‌ها نیز می‌توانند باعث ایجاد سردرد میگرنی شود . مثلا ، بوی عطر و ادکلن و پیاز باعث میتواند باعث تشدید سردرد میگرنی شود  ؛ همینطور سر و صدای زیاد نیز باعث شدت سردرد میشود . 

سایر عواملی که در بروز سردرد میگرنی نقش موثری دارند می‌توان به استرس، اضطراب و فشار‌های روانی، گرسنگی و خستگی زیاد ، هیجانات شدید  ، مصرف برخی از غذا‌ها مثل غذا‌های مانده، ساندویچی، سوسیس و کالباس، ترشی، لبنیات، آلودگی هوا، تغییرات هورمونی در زمان قاعدگی،، بی‌خوابی یا کم‌خوابی،  مصرف قرص‌های ضدبارداری، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، غلظت و فشار خون بالا و ... اشاره نمود.


آشنایی با سردردها رایج

  1. 1. سردرد میگرنی

سردرد میگرنی ، یک طرف سر را درگیر کرده و به صورت ضربان دار است که معمولا با حالت تهوع، استفراغ، آلرژی به نور یا صدا همراه بوده و ممکن است از 2 تا 72 ساعت ادامه یابد و بیشتر خانمها را درگیر میکند و استرس یکی از اصلی ترین دلایل بروز و تشدید آن است.

معمولا درمان میگرن با استفاده از مسکن ها ( قرص سردرد ) و یا بوتاکس میگرن انجام میشود که به صورت موقت باعث از بین رفتن سردرد شما میشود . 

  1. 2. سردرد سینوزیت (سینوسی)

این نوع سردرد ، دردی عمیق و دائمی که در پشت استخوان گونه و بینی احساس میشود دارد و همراه با تب و آبریزش میباشد ، منشا سردرد سینوزیت میتواند عفونت، التهاب و یا تورم در سینوس های سر افراد باشد .

  1. 3. سردردهای تنشی

سردرد تنشی یکی  از رایج ترین نوع سردردها میباشد ، که حدود 80 درصد از مردم دنیا حداقل یک بار به آن دچار شده اند. سردرد تنشی با احساس فشار و درد در هر دو طرف سر به صورت حلقه مانند و گاهی همراه با احساس درد و خستگی در ناحیه گردن همراه است . سردرد سینوزیت ممکن است  نیم ساعت تا یک هفته طول بکشد .

  1. 4. سردرد خوشه ای

سردرد خوشه ای خیلی رایج نیست و تنها 1 درصد از جمعیت جهان به آن دچار میشوند  ، درد یکطرفه فوق العاده شدید که عمدتا در ناحیه اطراف یا پشت چشم احساس میشود و میتواند همراه با آبریزش بینی یک طرفه و اشک ریزی یک طرفه و قرمز شدن چشمها همراه باشد . سردرد خوشه ای ممکن است بین 15 دقیقه تا 2.5 ساعت ادامه داشته باشد .

 

تشخیص انواع سردردها در کلینیک های تخصصی سردرد

با شیوع انواع سردردها در سنین جوانی و میانسالی ،در جوامع پر استرس امروزی که انواع فشارهای اقتصادی و اجتماعی بر مردم تحمیل میشود، نیاز به کلینیک های تخصصی سردرد با هدف ارائه خدمات ویژه به افراد مبتلا به انواع سردردها، تحت نظر پزشک متخصص مغز و اعصاب، بیش از هر زمان دیگری احساس میشود.

تشابه زیادی بین سردردها وجود دارد، برای تشخیص نوع دقیق سردرد خود حتما باید به پزشک متخصص سردرد مراجعه نمایید  . اگر در تهران هستید پیشنهاد مراجعه به کلینیک سردرد دکتر فرشته اسفندیاری میباشد . 

در کلینیک دکتر فرشته اسفندیاری نوع سردرد شما با استفاده از متد روز دنیا و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و با حداقل میزان خطا، تشخیص داده شده و درمان سردرد به طور کامل و قطعی صورت می گیرد.


نحوه تشخیص نوع سردردها از هم

آشنایی با روش طب درد 

طب درد یا Pain Medicine پس از پیدایش علم پزشکی نوین با تلاش و کوشش دکتر میشل اشتاینباخ و پروفسور حیدری که پایه گذاران این علم بودند، در سال 2008 طراحی شد.

در اکثر موارد دیده شده است که استفاده از روشهای مدرن و داروهای شیمیایی و حتی عملهای جراحی، علاوه بر عوارض جانبی که برای بیمار به همراه دارند، تا مدتها نتایج چندان مثبتی را ایجاد نمیکنند و در اکثر موارد موجب درمان قطعی نیز نمی شوند.

اما در این طب با استفاده از تکنولوژی های فوق پیشرفته، اقداماتی بر روی سیستم عصبی و عروقی و گردش خون انجام می شود که نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد. این روش درمانی، نتایج خیره کننده ای را در زمینه درمان بیماری های مغز و اعصاب نمایان کرده است. تقریبا یک دهه است که این روش با اندازه گیری دقیق سیستم عصبی و ویژگی های سلولی وارد دنیای طب نوین شده و به طرز عجیبی مورد استقبال بیماران قرار گرفته است.

بر این اساس مطالعات دقیقی در رابطه با فعالیت سلولهای مختلف بدن انجام گرفت که نتایج آن نشان داد، سلولها و ماهیچه های بدن نیز همچون یک سیستم الکتریکی پیچیده عمل می کنند و میدان الکتریکی مینیاتوری دارند. با استناد به این روش سلولها و بافتهای بدن نیز قادر هستند جریانات و امواج مغناطیسی را از لحاظ مشخصات مختلف از قبیل شکل و فرکانس تشخیص دهند. با این اطلاعات می توان بسیاری از اثرات درمانهای آلترناتیو را شرح داد.


کلام پایانی

کلینیک تخصصی سردرد دکتر فرشته اسفندیاری مجری روش درمانی طب درد است که شیوه‌ای ترکیبی از علوم پاراکلینیک و بالینی است. این متد که توسط دو کشور آلمان و امریکا ابداع شده ، از تازه‌ترین روش‌های درمانی بیماری‌های اعصاب و روان بوده و به‌ویژه در رفع مشکلات سر و گردن، درمان سردرد و مشکلات تعادلی بسیار کارآمد است.

این مجموعه ضمن بررسی و تشخیص نوع بیماری، با استفاده از روش‌ها و تجهیزات روز دنیا در جهت درمان اقدام می‌کند.

برای برقراری ارتباط اینترنتی با مجموعه دکتر اسفندیاری و استفاده از مزایای طب درد جهت درمان انواع بیماری‌ها  و رفع عوارض مربوطه به سایت این مجموعه به آدرس  dr-esfandiari.com  مراجعه نمایید.


[ چهار شنبه 16 تير 1400 ] [ 18:56 ] [ حسین ]
[ ]

کنکور 1400 در آستانه برگزاری

زمان و نحوه برگزاری کنکور همه ساله توسط سازمان سنجش کشور اعلام می‌گردد و در دو سال گذشته با توجه ادغام نظام قدیم و جدید آموزشی و همچنین فراگیری ویروس کرونا، تغییراتی در کنکور ایجاد گردیده است. در سال گذشته (یعنی کنکور سراسری سال 99) شاهد تاخیر و لغوهای پیاپی بودیم که به سبب پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌گرفت؛ اما حال می‌خواهیم به این سوال بپردازیم که زمان برگزاری کنکور 1400 چه زمانی خواهد بود و نحوه برگزاری و منابع آن نیز به چه ترتیب است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات و بسیاری پرسش‌های دیگر پاسخ دهیم.

 

زمان برگزاری کنکور سراسری 1400

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در جهان و پروتکل‌های پیشگیری از آن (که عدم شرکت در تجمعات یکی از مهم‌ترین آن‌ها است) کنکور سراسری 1400 در چهار روز برگزار می‌شود تا ستادهای برگزاری کنکور بتوانند با نصف ظرفیت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی آزمون را در صحت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند. با این حساب، زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری از چهارشنبه 9 تیر ماه تا شنبه 12 تیر ماه اعلام گردیده است که به تفکیک رشته‌ها به شرح زیر برگزار خواهد گردید:

  • کنکور سراسری رشته ریاضی: پنجشنبه 10 تیر 1400 

  • کنکور سراسری رشته انسانی: پنجشنبه 10 تیر 1400 

  • کنکور سراسری رشته تجربی: جمعه 11 تیر 1400 

  • کنکور سراسری رشته هنر: چهارشنبه 9 تیر 1400 

  • کنکور سراسری رشته زبان: شنبه 12 تیر 1400 

همچنین زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز طبق اعلام سازمان سنجش کشور ۶ تا ۸ مرداد ماه سال جاری خواهد بود. به علاوه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیز در تاریخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد. در نظر داشته باشید که این زمانبندی بر اساس آخرین تغییرات اعلام شده توسط سازمان سنجش کشور است و چنانچه تغییر دیگری در این جدول اعمال گردد، از طریق همین سایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 هم چنین پس از اتمام برگزاری آزمون ها، سوالات کنکور ریاضی 1400 ، سوالات کنکور تجربی 1400 و سوالات کنکور انسانی 1400 از طریق سازمان سنجش در دسترس خواهد بود.

 

نحوه برگزاری کنکور سراسری 1400 و سوالات پرتکرار

در کنکور سراسری سال 98 و 99 سوالات کنکور در دو سری و برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید آموزشی طراحی و برگزار شد. سال 1400 با اعلام قبلی سازمان سنجش کشور نخستین سالی است که کلیه آزمون‌ها بر اساس منابع نظام جدید آموزشی برگزار شده و دیگر خبری از تفکیک آزمون‌های نظام قدیم و جدید نخواهد بود. بنابراین کسانی که برای چند سال پیاپی پشت کنکور مانده بودند و مشغول مطالعه منابع نظام قدیم آموزشی بودند، چنانچه در آزمون‌های نظام قدیم سال 98 و یا 99 نیز رشته و دانشگاه مورد نظر خود را قبول نشده بودند، حال باید در کنکور 1400 با منابع نظام جدید آموزشی با دیگر داوطلبین رقابت کنند. گفتنی است که تغییر نظام آموزشی کشور با تغییراتی جزئی در منابع و طراحی جدید کتاب‌های آموزشی همراه بود که برخی حذفیات و اضافات باعث ایجاد تغییرات در آموزش کشور گردید.

همچنین مورد دیگری که درباره نحوه برگزاری کنکور 1400 مطرح می‌شود، مسئله تاثیر مثبت معدل دیپلم در کنکور است. این قانون از سال 1384 تا بحال در حال اعمال است و داوطلبین کنکور نیز از این مسئله مهم آگاه هستند. اما برای ایجاد شرایط عادلانه در کنکور، میزان تاثیر این معدل در کنکور بر اساس اعلام قبلی در همان سال خواهد بود. به عبارت دیگر هر کس بر اساس سال اخذ دیپلم خود و مصوبه اعلامی در همان سال از این قانون بهره خواهد برد. بر این اساس این تاثیر به شرح زیر خواهد بود:

  • دیپلمی‌های سال 1384 تا 1390 از 25% تاثیر مثبت معدل در کنکور برخوردار خواهند بود.

  • دیپلمی‌های سال 1391 تا پایان دیپلم نظام قدیم از 5% تاثیر مثبت معدل در کنکور برخوردار خواهند بود.

  • دیپلمی‌های نظام جدید از 30% تاثیر مثبت معدل (تنها دروس ارائه شده به صورت آزمون کشوری) برخوردار خواهند بود.

 

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

نکته دیگر بعد از زمان کنکور سراسری 1400 در مورد نحوه گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور است. کارت ورود به جلسه، برگه‌ای است که همراه داشتن آن در روز برگزاری آزمون به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است. این کارت را می‌توانید در بازه تاریخی یکشنبه 6 تیرماه تا سه شنبه 8 تیر ماه از سایت رسمی سازمان سنجش sanjesh.org دریافت کنید. نحوه دریافت کارت نیز به یکی از 4 روش زیر میسر خواهد بود:

  1. با استفاده از شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه

  2. با استفاده از شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه

  3. با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی

  4. با استفاده از شماره شناسنامه و سریال شناسنامه

در روز برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را به همراه یک سنجاق و چند مداد نرم و پررنگ و همچنین مدادتراش و پاک‌کن و دیگر الزامات به همراه داشته باشید تا در حین برگزاری آزمون با مشکلات احتمالی روبرو نگردید.

 

جمع بندی

زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 با توجه به شرایط رخ داده از خرداد ماه به تیرماه 1400 انتقال یافته و از تاریخ 9 لغایت 12 تیر ماه در چهار روز برگزار می‌گردد. دلیل برگزاری کنکور سراسری در چهار روز به جای دو روز و حذف نوبت‌های عصر مسئله مدیریت ویروس کرونا بوده و این دستورالعمل از سوی سازمان سنجش و با توجه به پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا اعلام گردیده است. مطالب ذکر شده در این مقاله بر اساس آخرین بیانیه سازمان سنجش کشور ارائه گردیده و چنانچه مانند سال گذشته تغییراتی با توجه به وضعیت کرونای کشور در زمان و نحوه برگزاری کنکور سراسری 1400 ایجاد گردد، توسط همین صفحه اطلاعات لازم به شما اعلام خواهد شد.

 


[ پنج شنبه 10 تير 1400 ] [ 17:3 ] [ حسین ]
[ ]

ایمیل پروموشنال یا پیشنهاد ویژه چیست و انواع آن کدامند؟

ایمیل تبلیغاتی یا پروموشنال نوعی ایمیل است که مشاغل برای تبلیغ محصولات، خدمات، پیشنهادات و کمپین‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف ایمیل‌های تراکنشی که مشتریان را در مورد سفارش یا اطلاعات حساب مطلع می‌کنند، ایمیل‌های پروموشنال معمولاً با هدف تبدیل افراد به مشتری و مشتری به طرفدار محصولات و خدمات ارائه می‌شوند. ایمیل‌های تبلیغاتی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند خبرنامه‌های هفتگی، ایمیل‌های تبلیغاتی فروش و ایمیل‌های نگهداشت مشتری و سایر موارد. تمرکز اصلی یک ایمیل تبلیغاتی این است که در مورد محصول یا خدمات خود به مشتریان بالقوه اطلاعات بدهید.

در یک مطالعه موردی ، بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هر ماه یک بار محصولات مورد نیازشان را از طریق ایمیل‌های بازاریابی خریداری می‌کنند. با ایمیل‌های تبلیغاتی که به خوبی نوشته شده‌اند، متقاعد کردن مشتری برای خرید دوباره کار سختی نخواهد بود. نوشتن ایمیل‌های پروموشنال با نرخ تبدیل بالا کلید افزایش فروش شما است و برندهای مشهور تجارت الکترونیکی این موضوع را به خوبی می‌دانند. در ادامه به معرفی چند نوع ایمیل تبلیغاتی پرکاربرد خواهیم پرداخت:

بیشتر بخوانید: چگونه ROI ایمیل مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

پیشنهادهای محدود

همه ما ذاتاً از این‌که عقب بمانیم یا چیزی را از دست دهیم می‌ترسیم و هیچ کس دوست ندارد یک فرصت خوب را از دست بدهد.  با محدود کردن زمان تبلیغ و ایجاد احساس فوریت احتمالا خریدار در مورد خرید سریع تصمیم خواهد گرفت. سعی کنید در متن و عنوان ایمیل به محدود بودن تعداد کالا و زمان فروش آن اشاره داشته باشید تا تاثیرگذاری بیشتری را در ایمیل‌ها تجربه کنید.

ایمیل رونمایی از محصول جدید

در حال آماده سازی یک کتاب جدید برای انتشار هستید؟ خط تولید جدید فروشگاه به زودی آغاز به کار خواهد کرد؟ یا یک سرویس جدید به لیست خدمات وبسایت شما اضافه شده است؟ در کل راه اندازی محصول یا خدمات جدید همیشه هیجان انگیز  بوده است. اما مهم‌تر از همه، معرفی محصول جدید باعث ایجاد حس کنجکاوی می‌شود، مخاطبین شما را درگیر می‌کند و برند پویا و سرحال نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه عنوان ایمیلی جذاب بنویسیم؟

موجود شدن کالاهای خاص

رونمایی از محصول جدید اتفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم و شاید فقط یک الی 2 بار در سال لازم باشد این نوع ایمیل‌ها را به مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند برای ارسال ایمیل تبلیغاتی مناسب و جذاب باشد، موجود شدن کالاهای خاص است.

فروش ویژه فصلی

جمعه سیاه، عید نوروز، روز مادر و یا تعطیلات تابستانه زمان‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید. معمولا در این زمان‌ها فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی برای کاربران در نظر می‌گیرند که می‌تواند موضوع خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی هم باشد و کاربران را به خرید ترغیب کند.

جایزه برای مشتری‌ها

در نظر گرفتن جایزه و هدیه مانند یک جادو برای ایجاد مشارکت، افزایش فروش و تبلیغ محصولات عمل می‌کند. علاوه بر اینکه کاربران وب سایت را با بنرهای درون سایت با این جایزه‌ها آشنا می‌کنید، می‌توانید ایمیل خاص و جذاب هم برای کمپین طراحی کنید تا بتوانید فروش را چند برابر کنید.

 


[ سه شنبه 8 تير 1400 ] [ 15:37 ] [ حسین ]
[ ]

Ramin Fallah was proposed a security danger since

TORONTO — An Iranian who put more than - million out of a Toronto-based clinical coalition and was set to change into its VP has been taken out from Canada over his supposed interfaces with Tehran's atomic program.

 

The Canada Border Services Agency would not issue a work grant to Ramin Fallah, 49, naming him a security risk since he had since a long time past worked at an Iranian import firm that was "of WMD (weapons of mass pummeling) concern."

 

As shown by a CBSA report checked "Secret," some spot in the level of 1996 and 2013 Fallah was utilized by Fanavari Azmayeshgahi, which "has been gotten with guaranteeing related with the Iranian atomic program."

 

In this manner, the CBSA denied his application for a three-year work grant. Fallah had looked for the visa in Turkey so he could move to Toronto to fill in as VP and supervisor tasks official of Canadian Plasma Resources.

 

The association stood secluded as really newsworthy a year sooner when it offered to pay blood upholds, setting off an arrangements with the Ontario government. As necessities be, Canadian Plasma Resources completed designs to open 10 private plasma gathering concentrates nearby.

 

In any case, court accounts show the affiliation experiences in like manner run into issue with Canadian progress specialists more than Fallah, who put .3 million in its holding association and had been picked to take a senior situation at its parent, Exapharma Inc.

 

The choice denying Fallah's work grant was kept up by the Federal Court on Friday. The decision depended reliably upon worked with endorsement about Fanavari Azmayeshgahi that the public force persuaded Justice Robert Barnes not to uncover on the grounds doing so could hurt public security.

 

While Iran has since a long time past denied it has an atomic weapons program, Prime Minister Stephen Harper has reprimanded Tehran for "lying" about its targets. A Canadian understanding evaluation says Iran is in any event looking for the ability to pass on atomic rockets.

 

Iran's atomic program is being grown for the most part by gaining twofold use advances and materials and redirecting them into atomic creation, a figuring everything out that has affected all around assents against a fantastic once-over of Iranian firms.

 

 

Canadian Plasma Resources couldn't be followed remark. A land posting shows that its office on Spadina Ave. in Toronto is up for rent. The telephone at the space recorded in corporate records as its picked office was out of reach.

 

"We are covered considering the course that there is no verification to show that there joins public security here," Fallah's authentic guide Cathryn Sawicki said Wednesday. She said if Fallah or Fanavari Azmayeshgahi were a danger they would be recorded under Canada's Special Economic Measures Act rules, yet they are no uncertainty not.

 

Fanavari Azmayeshgahi keeps taking part in the United States, United Kingdom, Germany and somewhere else, she said. "It's not charming what the critical issue or concern was. All we know is that it had to do with atomic new development, even more then likely," Sawicki said.

 

At the Federal Court, another legal counselor paying interesting mind to Fallah had battle that Fanavari Azmayeshgahi was "a significant import relationship in the field of evaluation center stuff" and was not on Canada's plan of kept up Iranian affiliations.

 

"Mr. Ramin Fallah doesn't nor has he at whatever point worked for an all through the planet surrendered portion that manages thing and things that are recorded under SEMA (Special Economic Measures Act) rules," Immi Sikand made.

 

"His admission to Canada would address no security hazard as he has no current or past information on stock what's more things that could or would be traded with Iran to add to the improvement chances introduced by Iran's weapons programs or atomic endeavors."

 

Notwithstanding, the CBSA's National Security Screening Division wrote in a 8-page Inadmissibility Assessment of Fallah that Fanavari Azmayeshgahi "has been found in open sources and by related governments like a substance of WMD concern."

 

The United Kingdom ponders everything "a substance that presents 'unsuitable threats of redirection to a WMD program of concern,'" while Japan in like way recalled that it as "a piece of potential WMD concern," the CBSA report said. For instance, Fanavari Azmayeshgahi imports x-partition machines, which are head for WMD creation, it said.

 

"While considering the truly proposed, there are sensible grounds to see that the contender, by sensibility of his condition as Managing Director of Fanavari Azmayeshgahi Company, and by constancy of this current association's watched out for relationship in the acquiring related with the Iranian atomic program, gives a threat to the security of Canada and its embellishments," CBSA made.


[ پنج شنبه 20 خرداد 1400 ] [ 13:48 ] [ حسین ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 صفحه بعد