رفع خطای Help Us confirm it’s You اینستاگرام

 

Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید.ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل Help us confirm it’s you اینستاگرام یا به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای  Help us confirm it’s you در اینستاگرام میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

خطای Help us confirm it's you اینستاگرام و نحوه رفع مشکل

وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آید و این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

 

ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه مشکل Help us confirm it’s you در اینستاگرام را حل کنیم؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید مشکل راستی آزمایی در اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

 

1. رفع  Help us confirm it’s you اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید . خوب دیگه بیشتر از این وقت شما رو نمیگیریم و به شیوه رفع خطای ربات تشخیص دادن پیج در اینستاگرام میپردازیم.

 

رفع خطای من ربات نیستم اینستاگرام

 

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

بسیاری از افراد هم گزارش داده اند که زمانی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را دارند با این خطا روبه رو میشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

 

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید

ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

 

خطا یا مشکل Help Us confirm it’s You  هم تقریبا شبیه همان ارور 30  روزه ی اینستاگرام یا من ربات نیستم اینستاگرام هست اما با این تفاوت که وقتی این خطا برایتان رخ داده است احتمال فعال شدن اکانتتان به راحتی روش قبلی نیست .


[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:26 ] [ حسین ]
[ ]

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

 

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

لطفا به سادگی از کنار این مطلب رد نشوید حل صد در صدی مشکل coulden’t refresh feed اینستاگرام شما با انجام یکی از این روش ها امکان پذیر است.

در صفحه اصلی اینستاگرام، پست های منتشر شده،کسانی که فالو کردید برای شما نمایش داده میشود،وقتی وارد برنامه اینستاگرام میشوید برای مشاهده پست های جدید، باید صفحه اصلی خود را به روز(رفرش) کنید.refresh نشدن اینستاگرام به این معنی است که کاربر نمی‌تواند به عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده جدید دسترسی داشته باشید. و با آنها تعاملی برقرار کند، مشکل coulden’t refresh feed به این صورت هست که موقع ورود به برنامه اینستاگرام صفحه اینستاگرام کاملا سفید میشود و هیچ پست و استوری به شما نمایش داده نمیشود و در بعضی مواقع هم شاید به صورت خودکار از اکانت خود خارج شوید و پیغام (از سیستم حساب خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد) به شما نمایش داده شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

چطور خطای coulden’t refresh feed را رفع کنیم؟

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

مشکل در اتصال اینترنت

اکثر مواقع علت مواجه شدن با خطای coulden’t refresh feed ، کند بودن یا قطع بودن اینترنتی هست که استفاده میکنید. اینترنت سیمکارت خود را تغییر دهید، و از سیمکارت دیگری برای اینترنت استفاده کنید. یا حالت پرواز موبایل خود را یک مرتبه روشن و خاموش کنید.

رفع مشکل با تغییر رمز پیج 

لطفا قبل از این که اقدامات بعدی رو انجام بدید.یکبار رمز پیج خود را تغییر دهید و مجدد وارد اکانت خود شوید.با تغییر رمز پیج یک رفرش کلی در حساب اینستاگرام شما انجام میشود و بسیاری از خطاها مثل خطای couldn’t refresh feed اینستاگرام شما حل میشود.پس رمز اکانت خود را تغییر دهید و دوباره به حساب خود وارد شوید.اکثر مواقع با انجام این کار مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام حل میشود.

استفاده از ابزار تغییر ip 

اگر مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام شما با تغییر رمز پیج حل نشد. برنامه اینستاگرام را از بین برنامه های باز شده گوشی خود پاک کنید.بعد وارد تنظیمات موبایل خود شده و حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید. بعد از این که حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کردید فیل..تر شکن خود را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید و منتظر بمانید تا صفحه شما رفرش شود و ارور couldn’t refresh feed پیج شما حل شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

 استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام

استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام ممکن است مشکلات زیادی مثل مشکل رفرش نشدن صفحه اینستاگرام برای شما ایجاد کند. به فروشگاه پلی بروید و اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه به روزرسانی کنید.

پُر بودن حافظه موبایل

برخی اوقات به دلیل پر شدن حافظه موبایل، رفرش شدن اینستاگرام و لود شدن پست و استوری های جدید به مشکل بر میخورد. به فایل منجر موبایل خود بروید و فایل های غیرضروری را حذف کنید، احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل میشود.

حافظه کش یا حافظه پنهان اینستاگرام

حافظه کش یا حافظه پنهان به دیتاهایی گفته میشود که پس از استفاده زیاد از یک برنامه، در حافظه آن ذخیره میشود.سعی کنید هر چند روز یکبار حافظه پنهان برنامه های خود مثل اینستاگرام را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید. تنظیمات موبایل/برنامه/اینستاگرام/محل ذخیره/پاک کردن حافظه پنهان.

توقف اجباری اینستاگرام: 

بعد از اینکه حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کردید، باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای این کارد وارد تنظیمات موبایل خود شوید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.

اینترنت گوشیتون رو عوض کنید

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.

برنامه اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

گوشی خود را خاموش و روشن کنید

یکی دیگر از روش های رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود  این است که اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید. احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed  شما حل میشود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

برسی کردن بخش دسترسی به داده ها (access data)

بعضی از کاربران که با مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش کرده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و تایید اخطار  های نمایش داده شده، مشکل couldn’t refresh خود را حل کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

تغییر زبان موبایل

حتما این روش رو هم برای رفع مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!


[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:18 ] [ حسین ]
[ ]

نکاتی مهم در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی

اگر قصد خرید اجاق گاز صنعتی را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم نکات کاربردی و مهمی را در این باره خدمت شما عزیزان توضیح دهیم؛ بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که صاحب آشپزخانه‌های بزرگ و یا رستوران هستید، بهتر است خواندن این مقاله را از دست ندهید.

همان طور که می‌دانید برای داشتن یک آشپزخانه یا رستوران مجهز و کامل، باید وسایل اولیه آن نظیر یخچال، اجاق گاز، فر و... را تهیه کنید. برای خرید هر کدام از این وسایل لازم است پارامترهایی را در نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین‌ها را تهیه کنید. ما در این جا در مورد خرید اجاق گاز صنعتی ، شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم و خواهید دانست که چگونه می‌توانید یک اجاق باکیفیت را تهیه کنید.

اگر به بازار سری زده باشید، خواهید دید که مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی از اجاق گازها در بازار وجود دارد و این خود یک مزیت است که هر فرد می‌تواند بسته به نیاز و سلیقه‌ خود خرید کند؛ اما دقت داشته باشید که علاوه‌بر طرح و مدل باید شرکت سازنده‌ اجاق گاز، سایز و بسیاری از پارامترهای دیگر را نیز در نظر داشته باشید. در ادامه‌ مقاله در این باره توضیحات بیش‌تری خواهیم داد.

خرید اجاق گاز صنعتی مرغوب

همان طور که در بخش مقدمه هم توضیح دادیم، برای کار کردن در یک آشپزخانه بزرگ لازم است اجاق گاز خوبی را خریداری کنید تا در طول کار بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشید. در آشپزخانه‌ها از اجاق گازها استفاده‌های زیادی می‌شود که می‌توان به پخت غذاهای اصلی، پخت انواع خورشت‌ها، دسر و میان وعده‌ها اشاره کرد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که خرید اجاق گاز صنعتی، یکی از ضروری‌ترین و اولین کارهایی است که باید برای داشتن یک آشپزخانه مجهز انجام دهید. اجاق گازها کاربردهای بسیار زیادی دارند و بسته به طراحی و تولید، هر کدام ویژگی‌های متفاوتی را شامل می‌شوند. اکثر اجاق گازهایی که صنعتی هستند از جنس استیل بوده و ضد زنگ هستند.

اگر صاحب یک رستوران، کترینگ و یا کافه هستید، لازم است در لیست خرید خود، اجاق گاز را فراموش نکنید. در ساخت برخی از اجاق گازها از ترموکوپل استفاده شده است و این می‌تواند یکی از ویژگی‌های خوب اجاق گاز به حساب آید. در زمان قطع شدن، در صورتی که اجاق دارای ترموکوپل باشد، به طور اتوماتیک گاز شعله قطع می‌شود. در کل واضح است که اجاق گاز صنعتی کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارامترهایی که باید در خرید اجاق گاز صنعتی خوب در نظر بگیرید

در بخش قبلی مقاله به طور کلی توضیح دادیم که یک اجاق گاز صنعتی مرغوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم مواردی را بیان کنیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را در نظر بگیرید و در نهایت بسته به سلیقه و نیازتان خرید خود را انجام دهید.

مواردی که باید برای خرید اجاق گاز صنعتی در نظر داشته باشید، عبارت است از:

1-متفاوت بودن اندازه‌های شعله اجاق گاز: یکی از مواردی که بهتر است در خرید اجاق گاز به آن دقت کنید، سایز شعله‌های اجاق است. خروجی حرارتی شعله‌ها با یکدیگر متفاوت است و مسلما برای پخت غذاها نیاز به حرارت‌های متفاوتی دارید. در نتیجه اگر اجاق گازی را انتخاب کنید که اندازه‌های شعله‌ی آن متفاوت باشد، می‌توانید در پخت انواع غذاها راحت باشید و ظرف‌های کوچک و بزرگ را برای پخت انتخاب کنید.

 

2-سایز اجاق گاز: حواستان باشد که در هنگام خرید، سایز اجاق را در نظر بگیرید. برای انجام این کار باید در ابتدا محیطی که برای آشپزی در اختیار دارید را بسنجید و جای اجاق خود را انتخاب کنید و بسته به فضایی که در اختیار دارید، اجاق گاز را با سایزی مناسب سفارش دهید.

3-ایمنی اجاق گاز: نکته‌ی مهم دیگر ایمن بودن اجاق گاز است. اگر می‌خواهید در هنگام استفاده از اجاق، با خیال راحت کار کنید، بهتر است اجاق گازی را انتخاب کنید که دارای ترموکوپل و فندک باشد. در بخش قبلی در مورد اجاق گازهای ترموکوپل‌دار صحبت کردیم و مزیت آن‌ها را توضیح دادیم.

4-انتخاب برند معتبر: نکته مهم دیگری که در خرید اجاق گاز صنعتی وجود دارد، برند تولیدکننده اجاق گاز است. توجه داشته باشید که اگر برند معروفی را برای خرید انتخاب کنید، دیگر از بسیاری جهات خیالتان راحت است. البته این نکته را فراموش نکنید که با مراجعه به فروشگاهی معتبر، به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را از برندی معروف و مورد اطمینان خریداری کنید.

قیمت اجاق گاز صنعتی

در این بخش در رابطه با قیمت اجاق گاز صنعتی صحبت خواهیم کرد. در بخش‌های قبلی مقاله مواردی را بیان کردیم که لازم است برای خرید یک اجاق گاز خوب آن‌ها را در نظر بگیرید. در همین ابتدا باید خدمت شما عزیزان توضیح دهیم که اگر خرید خود را از فروشگاهی معتبر انجام دهید، علاوه بر یک اجاق گاز صنعتی با ویژگی‌هایی عالی، می‌توانید با قیمتی ایده‌آل و به صرفه خرید خود را انجام دهید. بنابراین باید بگوییم که شرایط بسیار ویژه‌ای را با خرید از این فروشگاه معتبر تجربه خواهید کرد.

البته دقت داشته باشید که در خرید اجاق گاز صنعتی، بسته به ویژگی‌های آن همچون سایز، جنس و...، با قیمت‌های متفاوتی رو به رو می‌شوید؛ اما در ابتدا حواستان باشد که برندهای شناخته شده‌ای را برای خرید انتخاب کنید و سپس بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصول خود را خریداری کنید.

سخن پایانی

 

در این مقاله در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی صحبت کردیم و تلاش کردیم مواردی را بیان کنیم که بتواند شما عزیزان را برای یک خرید خوب راهنمایی کند. در ابتدا ویژگی‌های کلی یک اجاق گاز خوب را بیان کردیم و پس از آن به بررسی مواردی پرداختیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را بررسی کنید و در نهایت بسته به محیطی که در اختیار دارید و همچنین سلیقه‌ خودتان خرید نهایی را انجام دهید. امیدوار هستیم با مطالعه‌ این مقاله و خرید از این فروشگاه معتبر، در نهایت بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید. سایت جویشگر با معرفی لیستی از برترین فروشگاه‌های فروش انواع اجاق گاز صنعتی امکانی را برایتان فراهم کرده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید بهترین اجاق گاز را با قیمتی مناسب از تامین کننده‌ای معتبر خریداری کنید.

 

[ پنج شنبه 3 شهريور 1401 ] [ 17:12 ] [ حسین ]
[ ]

کاهش قیمت نقاشی ساختمان در سال 1401

نقاشی ساختمان برای بهبود فضای خانه و محل کار بسیار ضروری است. با رنگ کردن خانه می‌توانید ظاهر و احساس خانه را تغییر دهید. بدون شک هزینه نقاشی ساختمان بالاست. اما چگونه می‌توان این هزینه را کاهش داد؟ در ادامه به راهکارهایی اشاره خواهیم کرد تا قیمت نقاشی ساختمان برایتان معقول شود. با ما همراه باشید. 

1- از چند استاد نقاش ماهر استعلام قیمت کنید

قبل از اینکه کار را به یک استاد نقاش بسپارید بهتر است از چند نفر استعلام قیمت کنید. ترجیحا به سراغ مجموعه‌های قدیمی و افراد با سابقه بروید. زیرا تخمینی که در قیمت دارند دقیقتر است. بعلاوه همیشه افرادی که قیمت بسیار پایینی ارایه می‌کنند منصف نیستند و ممکن است از رنگ درجه 2 یا 3 استفاده کنند که عمر کمتری دارند و شما هم اصلا متوجه این موضوع نخواهید شد. من به شما کافه نقاشی معرفی می‌کنم قدمت 50 ساله دارد و پروژه‌های بسیاری را با موفقیت و کیفیت فوق العاده به سرانجام رسانده اند. 

C:\Users\G10\Desktop\نقاشی ساختمان.jpg

2- خودتان نقاشی کنید

اگر نمی‌خواهید هزینه کنید، خودتان قلم و غلتک به دست بگیرید و نقاشی کنید. البته باید بدانید که اصلا کار ساده ای در پیش ندارید و ممکن است با خرابکاری که می‌کنید هزینه بیشتری برای خود بتراشید. با این حال در این صورت تنها هزینه تهیه رنگ و قلم و .... را باید پرداخت کنید. 

3- دیر به دیر رنگ نکنید

هرگز صبر نکنید که مثلا ده سال بگذرد و بعد خانه را نقاشی کنید. این کار باعث افزایش هزینه‌های شما خواهد شد. به عنوان مثال هرچقدر این زمان بیشتر شود هزینه زیرسازی و آماده سازی افزایش پیدا خواهد کرد. بعلاوه ممکن است دوده و کثیفی بیشتری به خورد دیوارها و سقف ها برود که کار را برای بهبود بسیار سخت کند. 

4- در انتخاب رنگ دیوار دقت کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید برای انتخاب رنگ انجام دهید این است که رنگ‌هایی به جز سفید انتخاب کنید. این رنگ ها معمولا پوشش بالایی دارند و در نتیجه لازم نیست چند لایه از آن به دیوارها زده شود و در نهایت قیمت تمام شده نقاشی ساختمان را کاهش خواهد داد. البته این مساله خیلی به رنگ بستگی دارد که باید با نقاش مشورت کنید. 

نتیجه گیری 

برای کاهش هزینه های نقاشی ساختمان باید تمام نکاتی که در بالا به آن اشاره شد را رعایت کنید. اگر زمان و مهارت کافی دارید می‌توانید خودتان بسیاری از کارها را در کنار استاد نقاش انجام دهید. دقیقا مانند یک کارگر حرفه ای که همین کار از هزینه های شما خواهد کاست. 

منبع: 

https://www.linkedin.com/pulse/%25DA%25A9%25D8%25A7%25D9%2587%25D8%25B4-%25D9%2582%25DB%258C%25D9%2585%25D8%25AA-%25D9%2586%25D9%2582%25D8%25A7%25D8%25B4%25DB%258C-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%25AE%25D8%25AA%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D9%2584-1401-paintingcafe/

 

 

[ یک شنبه 30 مرداد 1401 ] [ 14:38 ] [ حسین ]
[ ]

نقاشی ساختمان چقدر هزینه برایمان خواهد داشت؟

 

پولی که برای نقاشی ساختمان و زیبایی دکوراسیون خانه خود خرج می‌کنید، مطمئناً ارزشش را دارد، در این مورد فرقی ندارد که از افراد حرفه‌ای کمک می‌گیرید یا خودتان این کار را انجام می‌دهید، تغییر رنگ می‌تواند فضا را به‌کلی متحول کند. هزینه نقاشی خانه به عوامل مختلفی بستگی دارد، به‌عنوان مثال: اندازه فضا، شرایط سطوح، نوع رنگ و... می‌تواند در قیمت نهایی تأثیر داشته باشند. اما اگر قصد دارید از افراد متخصص کمک بگیرید می‌تواند با رعایت برخی نکات و کسب برخی اطلاعات، هزینه‌ها را تا حدود زیادی کاهش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره هزینه نقاشی در اختیار شما قرار دهیم.

رنگ آمیزی فضای داخلی خانه توسط نقاش ماهر چقدر هزینه دارد؟

قیمت نقاشی ساختمان معمولاً برحسب مترمربع محاسبه خواهد شد. علاوه بر این قیمت‌ها می‌تواند بر اساس رنگی که انتخاب می‌کنید و نیروی کار، موارد ویژه‌ای که قصد دارید که کار ببرید و... بستگی دارد. بنابراین می‌توانید با تماس با مشاوران کافه نقاشی و بیان شرایط محیطی و موارد انتخابی، قیمت نقاشی ساختمان خود را به‌طور میانگین دریافت کنید. سؤالات زیر را می‌توانید در هنگام مشاوره برای نقاشی ساختمان مطرح کنید:

  • آیا کف و پنجره‌ها با پوشش مخصوص پوشانده می‌شود و یا این مسئولیت بر عهده شماست؟

  • آیا این تخمین قیمت نقاشی ساختمان، شامل تعمیر دیوارها، لکه‌گیری یا ترمیم می‌شود؟

C:\Users\G10\Desktop\نقاشی ساختمان.jpg

رنگ آمیزی خانه توسط خودتان چقدر هزینه دارد؟

در این روش معمولاً هزینهنقاشی ساختمان نصف مقدار هزینه‌ای است که برای یک نقاشی حرفه‌ای پرداخت می‌کنید. در این روش تنها لازم است رنگ و موادی که لازم دارید را بخرید و دست‌به‌کار شوید. ازجمله ابزاری که لازم است تهیه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غلتک

  • قلم‌مو

  • سطل

  • رنگ

  • نوارچسب

  • عینک محافظ

  • ماسک فیلتر دار

  • نردبان

رنگ‌آمیزی یک اتاق بسته به تعداد لایه‌های رنگ و کارهای اضافی مانند تزئین می‌تواند یک تا دو روز طول بکشد. در هنگام محاسبه هزینه نقاشی خانه توسط خودتان، لازم است مواد و زمانی را که صرف می‌کنید در نظر بگیرید. البته در این روش ممکن است پوشش رنگ نهایی، کیفیت نقاشی حرفه‌ای را نداشته باشد. ازاین‌رو بهتری است این مسئولیت را به افراد متخصص بسپارید.

چگونه در هزینه نقاشی خانه صرفه جویی کنیم؟

صرف‌نظر کردن از برخی موارد می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی مؤثر باشید اما ممکن است میزان رضایت شما را از نتیجه نهایی کاهش دهد. ازاین‌رو مهم است که بهترین رنگ را متناسب با نیاز خود خریداری کرده و تمام مراحل را به‌خوبی انجام دهید. هیچ‌گاه برای کاهش هزینه نقاشی خانه از لوازم و مواد ارزان‌قیمت استفاده نکنید، بلکه می‌توانید هزینه‌ها را با موارد زیر به‌راحتی کاهش دهید:

  • لوازم موردنیاز خود را قرض بگیرید.

لوازم و تجهیزاتی مانند: غلتک‌ها، اسفنج، برس و.... را می‌توانید از دوستان یا همسایگان خود قرض بگیرید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

  • نیاز به پرایمر را مشخص کنید.

به‌طورکلی، استفاده از پرایمر هزینه نقاشی خانه را افزایش می‌دهد، و در برخی موارد ممکن است به آن احتیاجی نباشد. بنابراین اگر سطح موردنظر شما سالم به نظر می‌رسد و تمیز یا خشک است، می‌توانید از این مورد صرف‌نظر کنید.

  • اتاق‌ها را اندازه‌گیری کنید.

قبل از شروع به رنگ‌آمیزی، اتاق‌ها را به‌درستی اندازه‌گیری کنید تا مواد موردنظر را به‌اندازه تهیه کنید. عددهای به‌دست‌آمده را در ارتفاع اتاق از کف تا سقف ضرب کنید تا به متراژ مربع اتاق برسید. سپس می‌توانید اندازه پنجره‌ها را از این مقدار کم کنید. عدد نهایی، متراژی است که باید برای آن مواد و رنگ تهیه کنید. اگر قصد دارید سقف را نیز رنگ‌آمیزی کنید و طول و عرض آن را در هم ضرب کنید تا به متراژ مربع سقف برای رنگ‌آمیزی برسید. برای احتمال خطا در محاسبات، می‌توانید 10 درصد به مقدار رنگی که قصد خرید آن را دارید اضافه کنید.

  • رنگ مناسبی برای خانه انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از انجام عملیات لازم است انجام دهید، انتخاب رنگ مناسب است. رنگ‌های مات ممکن است قیمت‌های پایین‌تری داشته باشند، اما در نظر داشته باشید که تمیز کردن آن‌ها ممکن است بسیار سخت باشد.

جمع‌بندی

رنگ‌آمیزی ساختمان می‌تواند یکی از حساس‌ترین فرآیندها باشد و به مهارت و تخصص نیاز دارد. ازاین‌رو بهتر است این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید تا نتیجه بهتری دریافت کنید. برای دریافت مشاوره در خصوص هزینه نقاشی ساختمان می‌توانید با مشاوران کافه نقاشی در ارتباط باشید.

منبع: نقاشی ساختمان چقدر هزینه برایمان خواهد داشت؟


[ جمعه 21 مرداد 1401 ] [ 21:11 ] [ حسین ]
[ ]

چطور به کمک کال تو اکشن رپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم

کال تو اکشن تکنیکی در بازار یابی و دیجیتال مارکتینگ است که کاربر را وادار می کند که اقدام به خرید فوری یا واکنشی نسبت به تبلیغات شما می دهد. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چطور می توانیم رپورتاژ آگهی جذاب به کمک این تکنیک بنویسیم.

 



رپورتاژ آگهی دعوت به عمل بخشی از تبلیغات شما است که به مخاطبان هدف شما می گوید که بر روی کلمه یا لینک شما کلیک کند و به سایت شما وارد شود تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کند. مثال «همین حالا بخرید!» یا همین حالا شروع کن...   

 

هرچه بتوانید اطلاعات بیشتری را با کال تو اکشن  خود به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید، برای همه طرف های درگیر بهتر خواهد بود. شما می توانید به مخاطبان خود بفهمانید که وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند چه انتظاراتی دارند و می توانید با ارسال یک پیام واضح و مستقیم، کاربران اشتباه را از کلیک کردن منصرف کنید. در حالی که درک این نکته که مشتریان بالقوه شما به چه عبارات یا پیام‌هایی خاص صنعت پاسخ می‌دهند نیز مهم است، نکات کال تو اکشن  زیر نیز به همان اندازه ارزشمند هستند. 

 

  1. از یک فعل دستور قوی برای شروع کال تو اکشن  خود استفاده کنید

 

 

همه چیز در مورد واضح و مختصر بودن با کال تو اکشن  است. شما فضای زیادی در تبلیغ خود ندارید تا منظورتان را به مخاطب برسانید، با محدودیت کاراکتر در هر خط توضیحات 35 کاراکتر، بنابراین مهم است که مستقیماً به اصل مطلب بروید. به مخاطبان خود اجازه دهید دقیقا بدانند که می‌خواهید چه کاری انجام دهند، و خسته نباشید - کال تو اکشن  را با اقدام مورد نظر شروع کنید.

 

یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «خرید»، «خرید» یا «سفارش» شروع کنید.

تبلیغ یک خبرنامه یا کاغذ سفید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «دانلود» یا «اشتراک» شروع کنید

آیا می خواهید کسی اطلاعات بیشتری را درخواست کند؟ سعی کنید «فرم را برای… پر کنید» یا «دریابید که چگونه…»

بیایید به آن مثال کاغذ سفید برگردیم. اگر شما یک آژانس بازاریابی هستید که آخرین نکات و بینش های خود را تبلیغ می کنید، می خواهید مطمئن شوید که مخاطبان شما دقیقاً نحوه دسترسی به آن کاغذ سفید را می دانند. اگر کال تو اکشن  شما چیزی مانند «جدیدترین مقاله سفید ما در دسترس است» را خواند، ممکن است نرخ کلیک عالی دریافت نکنید، زیرا ممکن است مردم مطمئن نباشند که کجا و چه زمانی می‌توانند آن را دریافت کنند. یک فراخوان برای اقدام مانند " همین امروز کاغذ سفید ما را دانلود کنید!" بسیار مستقیم و آموزنده است، که باید به بهبود CTR کمک کند.

 

2. از کلماتی استفاده کنید که احساسات یا اشتیاق را برانگیزد 

 

 

شما می خواهید بتوانید در نتیجه اشتیاق مخاطبان خود، پاسخ قوی را از خود دریافت کنید. اگر کال تو اکشن  شما مشتاق باشد، مخاطبان شما نیز مشتاق خواهند بود. یک کال تو اکشن  مانند "اکنون بخرید و 50٪ تخفیف بگیرید!" - نه تنها به آنها منفعت هنگفتی ارائه می کنید، بلکه چه کسی از دریافت نصف سفارش خود هیجان زده نمی شود؟

 

برای کسی که به دنبال رزرو سفر با خانواده خود است، کال تو اکشن  مانند "تعطیلات رویایی خود را همین امروز برنامه ریزی کنید!" آنها را در مورد مفهوم سفر خانوادگی هیجان زده می کند و آنها را مشتاق می کند تا روی تبلیغ شما کلیک کنند. یک عنصر کوچک و در عین حال موثر در اینجا اضافه کردن یک علامت تعجب به انتهای کال تو اکشن  است تا این شور و شوق را برانگیزد. این باعث می‌شود که کال تو اکشن  شما پاپ شود و کمی هم به آن کمک کند.

 

3. به مخاطبان خود دلیل بدهید که چرا باید اقدام مورد نظر را انجام دهند

 

به عبارت دیگر، چه چیزی برای آنها مفید است؟ آیا به آنها کمک می کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند، وزن خود را کاهش دهند یا در پول خود صرفه جویی کنند؟ این به شدت با پیشنهاد ارزش یا نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ارتباط دارد. USP شما مسلماً یکی از مهم‌ترین بخش‌های به دست آوردن سرنخ‌های جدید است، بنابراین ایجاد یک ترکیب خوب USP/کال تو اکشن  راهی عالی برای افزایش کلیک‌ها است. یک مثال خوب از این می تواند چیزی شبیه به "امروز تماس بگیرید تا مشاوره رایگان خود را برنامه ریزی کنید!" نه تنها اقدامی را که می‌خواهید کاربر انجام دهد (امروز تماس بگیرید) را بیان کرده‌اید، بلکه دلیلی نیز برای آنها ارائه کرده‌اید که چرا باید آن اقدام را انجام دهند (مشاوره رایگان).

 

4. از FOMO استفاده کنید

 

این در واقع یکی از تاکتیک های مورد علاقه من در مورد یک کال تو اکشن  موفق است. ترس از دست دادن، که با نام FOMO شناخته می شود، یک انگیزه بسیار موثر است. وقتی مردم فکر می‌کنند که ممکن است فرصتی را از دست بدهند که ممکن است دوباره به وجود نیاید، خیلی سریع به این کار دست می‌زنند.

 

یکی از بهترین کاربردهای FOMO در کال تو اکشن  شما ذکر فروش یا تبلیغی است که شرکت شما برگزار می کند و برای همیشه دوام نخواهد داشت. شما احتمالاً همیشه ایمیل هایی با این نوع پیام ها دریافت می کنید، می دانم که مطمئن هستم. من در مورد پیام‌هایی مانند «امروز خرید کنید! فروش روز دوشنبه به پایان می رسد، شاید در یک تعطیلات آخر هفته سه روزه. یا حتی "تا زمانی که موجودی تمام می شود، همین حالا بخرید!" در طول فصل تعطیلات نادیده گرفتن چنین درخواستی سخت است، مخصوصاً در شرایط حساس به زمان (مثلاً در فصل کریسمس). مشابه برانگیختن اشتیاق همانطور که قبلاً بحث کردیم، تحریک ترس از دست دادن در کال تو اکشن  مطمئناً چند کلیک اضافی برای شما به همراه خواهد داشت. 


[ دو شنبه 10 مرداد 1401 ] [ 22:44 ] [ حسین ]
[ ]

راهنمای خرید سیسمونی

به طور طبیعی، خرید سیسمونی برای نوزاد می تواند هزینه زیادی را در برداشته باشد و شما نمی خواهید پول خود را برای خرید محصولاتی که دوام چندانی ندارند، یا ممکن است استفاده نشوند را هدر دهید. در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید سیسمونی را مطالعه کنید.
ما  نکات مهمی را در رابطه با خرید لباس کودک، تخت خواب و گهواره، کمد و بوفه اتاق نوزاد، لوازم بهداشتی و مراقبتی، ظروف غذا خوری، اسباب بازی ها و کالسکه و دیگر موارد را در این مقاله بصورت یک راهنمای خرید سیسمونی خلاصه گردآوری کرده ایم که در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید لباس نوزاد برای سیسمونی:

  • کوچکترین سایز لباس بچه، سایز صفر است که تا یک ماهگی مناسب نوزادان می باشد. البته از آنجایی که این لباس ها تنها تا یک ماهگی قابل استفاده هستند، به شما پیشنهاد می کنیم که بیشتر از ۳ دست تهیه نکنید.

  •  با توجه به جنسیت نوزاد خرید کنید. این موضوع علاوه بر خرید لباس نوزاد در دیگر موارد مانند خرید وسایل بزرگ و سنگین اتاق نوزاد نیز تاثیر گذار است. بنابراین زمانی که از جنسیت نوزاد خود مطلع شدید، خرید را شروع کنید. 

  • در هفته های اولیه، مهمترین نکته برای نوزاد شما گرم و راحت بودن او است. برای سهولت نوزادتان، لباس کودک را از پارچه های طبیعی انتخاب کنید که قابل شستشو در ماشین باشند، و به راحتی پوشیده و از تن او خارج شود.

دو یا سه ژاکت کش باف پشمی برای نوزاد هنگام سرد شدن هوا تهیه کنید. 

نوزادان تازه متولد شده به سرعت گرما را از دست می دهند، بنابراین اگر کودک شما در زمستان متولد شود، به یک کلاه گرم نیاز خواهید داشت. حتی اگر نوزاد شما در تابستان زاده میشود، باز هم یک کلاه نخی برای روزهای خنک نیاز دارید.

ممکن است بخواهید نوزاد خود را تا یک ماهگی قنداق کنید. برای این کار به یک قنداق مرغوب نیاز دارید. 

نوزاد در قنداق احساس امنیت بیشتری میکند و بهتر میخوابد. گرچه برخی از نوزادان علاقه چندانی ندارند، بنابراین ببینید چه چیزی برای کودک شما مفید است.

مهمترین نکته ای که باید در مورد لباس کودک بدانید این است که قطعاً لباس های نوزاد برای مدت طولانی تمیز نخواهد ماند. 

در نتیجه، شما باید از هر لباس یا پوشاک حداقل سه الی چهار دست لباس تهیه کنید.

 با وجود این توصیه ها، شما باید دقیقاً تعداد لباس های خرید خود را نیز محدود کنید زیرا فرزند شما در شش ماه پس از تولد بسیار رشد خواهد کرد. 

در این بین، آنها به تدریج از پیراهن ها و شلوارها و سایر لباس هایی را که در سایز ۱ خریداری کردید، نیازی نخواهند داشت.

 

خرید تخت خواب و گهواره برای سیسمونی

  • اگر اتاق جداگانه ای برای نوزادتان ندارید بهتر است از گهواره هایی که جای کمتری می گیرند استفاده کنید. 

  •  اندازه گهواره باید به قدری باشد که نوزاد در آن احساس راحتی کند و فضای کافی برای تکان دادن دست‌ها و پا‌هایش داشته باشد.

  •  گهواره چرخدار انتخاب کنید، (البته دقت کنید که چرخ ها توانایی قفل شدن نیز داشته باشند) چرخ‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا گهواره را در هر نقطه‌ که مایل هستید، منتقل کنید. 

  • گهواره‌ نوزاد  را به خاطر رنگ و ظاهر انتخاب کنید. بلکه گهواره ای را انتخاب کنید که قابلیت تحمل وزن یک نوزاد سنگین را داشته باشد. 

  •  در انتخاب تخت نوزاد دقت کنید، تخت نوزاد باید نرده‌های محافظ داشته باشد. هر چه فاصله نرده‌ها به هم نزدیک‌تر باشد برای نوزاد امن‌تر است. 

  •  برای فرزندانتان تختی مرغوب و مناسب انتخاب کنید که بتواند تا ۸ سالگی اش استفاده کند.

خرید کمد و بوفه برای سیسمونی

  • در هنگام خرید کمد اتاق نوزاد بیاد داشته باشید که کمد فقط مخصوص دوران نوزادی نیست و فرزندتان چند سال از آن استفاده خواهد کرد. 

  •  در تهیه کمد اتاق کودک بهتر است در ساختار کمد شیشه ایی وجود نداشته باشد. چرا که در حین بازی کودک امکان شکستن و آسیب دیدن وجود دارد. 

  •  کمدهایی انتخاب کنید که درهای آنها به آرامی بسته می‌شوند. کشو و دراور سنگین نداشته باشد.

خرید لوازم بهداشتی و مراقبتی برای سیسمونی

 منظور از لوازم بهداشتی و مراقبتی نوزاد شیشه شیر، پستانک، ساک وسایل، دما سنج و تب سنج، پوشک، تشک تعویض نوزاد، حوله بزرگ یا حوله کلاهدار، لیف حوله‌ای یا اسفنج نرم و ضد‌حساسیت، شامپو و صابون بچه، دستمال مرطوب نوزاد و .. است.

 یک ساک سبک و جادار با جیب‌های بزرگ انتخاب کنید. دقت کنید کیف نوزاد بهتر است عایق باشد و آب و مایعات آن را خیس نکند.

 در زمان خرید پوشک نوزاد دقت کافی را داشته باشید. پوشکی را انتخاب کنید که ضد آلرژی باشد. 

زیرا احتمال اینکه پوست نوزاد به مواد شیمیایی بکار رفته در پوشک حساسیت نشان دهد، زیاد است.

 حداقل دو شیشه شیر برای یک نوزاد لازم است. شیشه‌ شیر ها را سبک و با طراحی ارگونومی انتخاب کنید. 

 شیشه‌ شیر های که دارای BPA هستند برای کودکان مضرند. به این مساله دقت کنید. 

 به شما توصیه می کنیم چند شیشه شیر مناسب تا ۳ الی ۴ ماهگی نوزاد تهیه کنید.

خرید ظروف غذای نوزاد برای سیسمونی

بهترین ظرف غذا برای نوزاد ظروف پیرکس است. همچنین ظروف تفلون نیز برای نوزاد مناسب است.
برای غذا دادن به نوزاد سعی کنید از ظروف پلاستیکی استفاده نکنید. زیرا مواد شیمیایی به کار رفته شده در ظروف پلاستیکی برای نوزاد مناسب نیست.
تا جایی که می توانید در زمان پخت غذا برای کودک از ظروف مسی و لعابی استفاده نکنید. زیرا هم زدن و خراشیدگی این ظروف، باعث ورود مس به غذا و آسیب دیدگی کبد و کلیه خواهد شد.
اگر قصد نگهداری غذای پخته شده برای نوزاد را دارید به شما توصیه می کنیم از ظروف شیشه ای استفاده کنید.
برای تحریک اشتهای نوزاد از رنگ های شاد مانند نارنجی و قرمز  و ظروف فانتزی در اشکال مختلف استفاده کنید.

بعلت حساس بودن لثه های نوزاد، در زمان غذا دادن به نوزاد از یک قاشق پلاستیکی کوچک استفاده کنید.

ظرف بامبو انتخاب بسیار مناسبی برای ظرف غذاخوری نوزاد می باشد.

اسباب بازی نوزاد در زمان خرید اسباب بازی به جنس مواد استفاده شده، ایمنی و قطعات اسباب بازی دقت کنید.


می توانید برای سرگرم کردن نوزادان زیر یکسال از جغجغه های رنگی استفاده کنید.


سعی کنید از خرید اسباب بازی های زیاد و متنوع خودداری کنید، و خرید اسباب بازی را همراه با رشد و بزرگ شدن کودک انجام دهید.

خرید کالسکه برای سیسمونی

 بطور معمول از چهار پنج ماهگی کالسکه یکی از مهم ترین وسایل برای رفت و امد شما به همراه نوزادتان خواهد بود. در خرید کاسکله ایمنی اولین عاملی ایست که باید بدان دقت کرد.


کالسکه نوزاد باید قابل حمل و سبک باشد تا بتوانید به راحتی جابه‌جایش کنید. همچنین کالسکه ای را انتخاب کنید که براحتی باز و بسته شود.

 

خرید سیسمونی نوزاد بصورت اینترنتی

ما به شما توصیه می کنیم، جهت تهیه تمامی اقلام سیسمونی نوزاد خود بصورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. 

خرید سیسمونی بصورت اینترنتی، در یک زمان فروشگاه های آنلاین متعددی را به شما نشان میدهد و انتخاب شما برای تهیه وسایل مورد نیاز نوزادتان گسترده تر می شود.
یکی از فروشگاه های اینترنتی فروشگاه سیسمونی کارینوکیدز است که علاوه بر تنوع بالای محصولات، نسبت به دیگر فروشگاه ها قیمت مناسب تری نیز دارد. علاوه برآن تمامی محصولات فروشگاه کارینو کیدز کیفیت و مرغوبیت لازم را دارا هستند.

منبع

 

[ دو شنبه 10 مرداد 1401 ] [ 19:53 ] [ حسین ]
[ ]

طرز تهیه فرنچ تست با نوتلا با تخم مرغ و شیر

فرنچ تست به خودی خود طعم عالی و دلنشینی دارد و یکی از محبوب‌ترین و شیرین‌ترین غذاهایی است که در منو صبحانه هر هتل و رستورانی پیدا می‌شود. و معمولا بعد از پنکیک و وافل در جایگاه دوم قرار دارد. این دستور تهیه فرنچ تست با یکی از محبو‌ب ترین خوراکی‌های روی زمین یعنی نوتلا بدست می‌اید. این صبحانه هم برای بزرگسالان و هم کودکان فوق‌العاده است. 

برای تهیه این صبحانه لازم نیست خیلی ولخرجی کنید. خرید نوتلا و چند تکه نان تست می‌تواند کار شما را، راه بیاندازد. تخم مرغ، شیر و شکر و وانیل هم از دیگر مواد اولیه است که برای تهیه فرنچ تست نوتلا نیاز خواهید داشت. 

مواد لازم 

  • 2 قاشق غذاخوری نوتلا + مقداری برای تزئین فرنچ تست

  • 4 برش نان تست 

  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ 

  • نصف فنجان شیر 

  • نوک قاشق چایخوری وانیل

  • 1 قاشق غذاخوری کره برای سرخ کردن 

طرز تهیه فرنچ تست با نوتلا 

در یک کاسه شیر، تخم مرغ، وانیل و شکر را با هم مخلوط کنید. حالا کره را درون تابه ریخته و روی حرارت نسبتا بالا قرار دهید تا کره به خوبی ذوب شود. 

یک لایه شکلات نوتلا را بین دو برش نان تست چخش کنید. تکه‌های نان تست را درون شیر و تخم مرغ بغلتانید و مطمئن شوید که تمام نقاط نان به آن آغشته شده است. 

همه تکه‌های نان را به همین صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ریخته و اجازه دهید تا کاملا طلایی شوند. توجه داشته باشید که زیر گاز زیاد نباشد تا نان تست بسوزد. 

در نهایت برای سرو می‌توانید از توت فرنگی و انواع بری و شکلات نوتلا آب شده استفاده کنید. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: Nutella French Toast Recipe


[ چهار شنبه 22 تير 1401 ] [ 16:48 ] [ حسین ]
[ ]

نقد و بررسی رستوران‌های کرج

 

در شهر کرج رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیاری قرار دارد که هر کدام به گونه‌ای خاص بوده و می‌توانند اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند. در این شهر به سبب جمعیت بالایی که دارد مانند دیگر کلان شهرها، رستوران‌ها به نسبت بسیار بیشتری از دیگر شهرها وجود دارند. رستوران‌های کرج با ارائه غذاهای باکیفیت، به خوبی رضایت مشتریان را به خود جلب می‌کنند. اگر شما هم در کرج زندگی می‌کنید یا قصد دارید برای گردش و تفریح به این شهر زیبا بروید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر و رستوران‌های کرج پیدا کنید. اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. 

کرج

شهر کرج از جمله کلان شهرهایی است که به خاطر جمعیت زیادی که دارد، به مراتب پیشرفته‌تر است و مراکز تفریحی گردشگری بسیاری را در خود جای داده است و افراد زیادی برای گردشگری و تفریح به کرج می‌آیند. در کرج به سبب قرار گیری در پایه کوه، هوا و طبیعت زیبایی برای رستوران‌ها ایجاد شده که هر کدام به گونه‌ای از این زیبایی بهره برده‌اند و نمایی جذاب را ارائه می‌دهند. با توجه به همین مسئله گردش و خرید در این شهر بسیار لذت بخش بوده و امکان غذا خوردن در بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌ها برای شما فراهم است. 

معیارهای رستوران خوب

در مورد رستوران‌ها تنوع در غذاها از اهمیت بالایی برخوردار است که افراد بتوانند تصمیم بگیرند و در میان غذاهای نوشته شده داخل منو، گزینه‌ مورد نظر خود را انتخاب کنند. رستورانی که تنوع غذای بالایی ندارد و در گزینه‌های محدودی خلاصه می‌شود، نمی‌تواند چندان راضی کننده باشد. 

از دیگر ویژگی‌هایی که باید در انتخاب رستوران رعایت کرد، برخورد مناسب کارکنان با مشتریان است که خود عامل جذب افراد برای دوباره آمدن به رستوران به شمار می‌آید. پرسنل باید نسبت به مشتریان خود احساس مسئولیت کنند. رفتار خوب نه تنها برای پرسنل رستوران بلکه برای هر فعالیتی که وابسطه به مردم می‌باشد، نیاز است.

سرو غذاها با طعم و کیفیت عالی باید در وهله اول چک شود تا از این مورد اطمینان خاطر حاصل شود. 

لیست معروف‌ترین رستوران‌های کرج 

رستوران روما 

رستوران روما از جمله رستوران‌های بسیار عالی است که همواره افرادی که برای خرید و تفریح به این شهر می‌آیند، به این رستوران می‌روند تا اوقاتی خوش را با خانواده یا دوستان سپری کنند. تنوع غذا در رستوران روما بسیار زیاد است و شما می‌توانید انواع غذاهای موجود در منو را مشاهده کرده و سفارش دهید. قطعا اینکه تنوع غذا بسیار زیاد باشد بهتر از وجود گزینه‌های محدود است. در این رستوران با برخورد خوب و صمیمانه پرسنل روبه رو خواهید شد و این احترام به مشتری را تداعی می‌کند. 

رستوران ارکیده جاده چالوس

این رستوران همانطور که از نامش پیدا است، در جاده چالوس قرار دارد و به همین سبب دارای آب و هوا و منظره‌ای فوق‌العاده جذاب است. مناظر و آب و هوای پاک تاثیر بسیاری روی اشتهای افراد می‌گذارد و آن‌ها را نسبت به یک مکان علاقه‌مند می‌کنند. با این توصیف به خوبی می‌توان دریافت که چرا این رستوران محبوبیت بیشتری در میان افراد دارد. 

رستوران ایتالیایی سزار

رستوران ایتالیایی سزار از جمله دیگر رستوران‌هایی است که افرادی که در کرج زندگی می‌کنند یا برای خرید و تفریح به آنجا می‌روند، وقت خود را با خانواده یا دوستان در این رستوران می‌گذرانند. این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند و کیفیت بالایی برای غذاهای خود ارائه می‌دهد. اتفاق جالب اینجا است که قیمت مناسبی هم در مقایسه با مکان‌های دیگر دارد و به همین دلیل هم برای صرف غذا جزء رستوران‌های فوق‌العاده محسوب می‌شود. 

باغ ستوران نویان

این باغ رستوران برای کسانی که به دنبال آرامش و خوردن غذایی باکیفیت هستند، بسیار توصیه می‌شود؛ چرا که محیط آرامش بخش آن، فضایی مناسب برای صرف غذا با خانواده یا دوستان را به وجود آورده و جزء اولین گزینه‌های انتخابی افراد برای رستوران است. 

کافه رستوران پلاس کرج

کافه رستوران‌ها به عنوان محبوب‌ترین نوع رستوران‌ها برای جوانان محسوب می‌شوند که می‌توانند بهترین مکان‌ها برای وقت گذرانی و صرف غذا در رستوران باشند، چرا که ذائقه جوانان و نوجوانان در رابطه با این مسئله به گونه‌ای است که از بودن در کافه بیشتر از رستوران لذت می‌برند و این سبک از رستوران‌ها توانسته‌اند به خوبی نیاز‌ آن‌ها را برطرف کند. کافه رستوران پلاس کرج هم مانند دیگر کافه رستوران‌ها بسیار محبوب بوده و می‌توانید برای صرف صبحانه‌هایی خوشمزه به این کافه رستوران بروید.

کافه رستوران دارچین

کافه رستوران دارچین از سه قسمت مجزا تشکیل شده که این تقسیم بندی سبب علاقه‌مندی افراد برای وقت گذرانی در این کافه رستوران شده است. در تقسیم بندی این کافه رستوران علاوه بر وجود محیط‌هایی برای سرو صبحانه، غذاهای سبک و قهوه، گالری هنری هم قرار دارد که در آن می‌توانید آثار هنری مربوط به هنرمندان در حوزه‌های مختلف را مشاهده کرده و از خلاقیت و ذوق آن‌ها لذت ببرید. این ایده برای فضای کافه رستوران بسیار زیبا است و تاثیرگذاری بالایی دارد. این ابتکار عمل باعث جذب جوانان و به ویژه نوجوانان به این محیط شده است. 

کافه رستوران نامبر وان

به طور کلی امروزه کافه رستوران‌ها به نسبت رستوران‌ها اهمیت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. کافه رستوران نامبر وان هم از این قاعده کلی مستثنی نیست. در این کافه رستوران غذاهای ایرانی و فست فود سرو می‌شود. کیفیت غذاها در این کافه رستوران مناسب بوده و می‌تواند نظر شما را جلب کند. 

رستوران چنینه

این رستوران از طراحی دکوراسیون فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌توان گفت از جمله شیک‌ترین رستوران‌های کرج است که در تمامی موارد، چه به لحاظ ساختاری و چه پرسنل، دقت شده و با وسواس پیش رفته‌اند. پرسنل رفتاری شایسته و مودبانه دارند که این برخود حاکی از مدیریت درست این رستوران است‌‌. غذاها همه با کیفیت و در مقدار زیاد سرو می‌شوند که اغلب خوشایند است. 

این رستوران‌ها تمام رستوران‌های کرج نیستند و انواع دیگری هم وجود دارد. شما هم می‌توانید از غذا خوردن در این رستوران‌ها لذت ببرید.

منبع: بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت

 

[ سه شنبه 7 تير 1401 ] [ 18:12 ] [ حسین ]
[ ]

تجربه یک روز به یاد ماندنی در پارک آبی کرج

 

پارک آبی کرج در حال حاضر یکی از محبوبترین پارکهای آبی در ایران است. در این مطلب قصد داریم در مورد این پارک هیجان انگیز و امکانات و خدمات آن به طور کامل و جامع صحبت کنیم. اگر شما هم عاشق ورزشهای آبی و تفریحات هیجان انگیز هستید، حتما از مطالعهی این مطلب و دیدن تصاویر این پارک آبی هیجان زده میشوید.

این دهکدهی آبی در اتوبان تهران _ کرج قرار دارد و اهالی تهران و کرج و حتی بسیاری از مسافرین با مراجعه به این مکان تفریحی به دنبال ساختن یک روز متفاوت و به یاد ماندنی هستند. لازم است بدانید پارک آبی کرج به عنوان یک مکان تفریحی شناخته شده است که امکان استفاده از آن در هر چهار فصل سال وجود دارد. همچنین بانوان و آقایان میتوانند به صورت مجزا از این پارک آبی سرپوشیده استفاده کنند.

آشنایی کامل با پارک آبی دهکده آبی پارس گرمدره کرج همراه با آدرس

پاک آبی کرج؛ بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه

  • اگر علاقهمند به پارکهای آبی باشید، مطمئناً تاکنون شنیدهاید که بزرگترین پارک آبی خاورمیانه در ایران واقع شده است. تمامی وسایلی که در این پارک قرار دارند براساس استانداردهای بین المللی و آخرین تکنولوژیهای روز دنیا ساخته شدهاند.

  • دهکده آبی کرج در فضایی بیش از 14 هزار متر مربع ساخته شده است و از زمان احداث تاکنون، وسایل و خدمات بیشتری به مجموعه افزوده شده است.

  • مجموعه پارک آبی کرج هر روزه امکان پذیرش 2000 نفر را به طور همزمان فراهم کرده است و از سال تأسیس تا کنون، محبوبیت بسیار زیادی در کل ایران بدست آورده است.

امکانات تفریحی دهکده آبی پارس

  • سرسرههای هیجان انگیز: در دهکده آبی پارس سرسرههای متنوعی وجود دارد که افراد میتوانند بسته به شرایط و علاقهی خود از آنها استفاده کنند. از سری سرسرههای این مجموعه، میتوان به سرسرههای سقوط ازاد، مسابقهای، پیچشی، یو و سرعتی اشاره کرد.

  • رودخانه وحشی و سیاه چاله نیز از دیگر امکانات تفریحی پارک آبی کرج است. رودخانه و سیاه چاله از محبوبترین آیتمهای دهکده آبی پارس هستند.

  • از دیگر امکانات مجموعه، میتوان به مهد کودک و محل بازی کودکان اشاره کرد. به منظور آسودگی والدین، محلی برای تفریح کودکان طراحی و ساخته شده است. بنابراین کودکان نیز میتوانند به دور از خطر، لحظات خوشی را در دهکده آبی پارس داشته باشند.

  • علاوه بر این وسایل تفریحی؛ جکوزی، استخر، اتاق برف، سونای معمولی و خشک نیز در دهکده آبی کرج وجود دارد و علاقه مندان میتوانند علاوه بر سرسرهها، رودخانه و غیره، از این امکانات نیز بهرهمند شوند.

  • سفره خانه سنتی، رستوران و کافی شاپ از دیگر قسمتهای دهکده آبی پارس است. علاقه مندان میتوانند علاوه بر بازی، از نوشیدنی و غذای مورد علاقهی خود نیز در کنار تفریحات آبی مجموعه استفاده کنند.

دهکده آبی پارس کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

دیگر خدمات دهکده آبی پارس

علاوه بر امکاناتی که در بخش قبلی بیان کردیم، امکانات و خدمات دیگری نیز به منظور آسایش و راحتی مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است:

  • پارکینگ جداگانه ای به طور ویژه برای مراجعه کنندگان به پارک آبی در کنار مجموعه ساخته شده است. افراد دیگر دغدغه ی پارک کردن ماشین نخواهند داشت.

  • مرکز خریدی به منظور رفع نیازهای افراد نیز در کنار پارک آبی کرج طراحی شده است. بنابراین مردم میتوانند در صورت نیاز، به راحتی و در کمترین زمان ممکن وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

  • موردی که لازم است در این جا به آن اشاره کنیم، آبی است که در مجموعه استفاده میشود. فاکتورهای بسیار مهمی را در این باره در نظر گرفته اند و همین موضوع باعث شده است که شاهد آبی زلال و پاکیزه در مجموعه باشیم. تمیزی و زلالی آب باعث شده است که قدم زدن در این پارک آبی برای بسیاری از افراد، سواحل زیبای کیش را یادآوری کند.

بلیط عادی و بلیط vip پارک آبی کرج

در دهکده آبی پارس امکان تهیه دو بلیط عادی و vip وجود دارد:

  • با تهیه بلیط عادی، افراد میتوانند از امکانات و تجهیزات معمولی پارک استفاده کنند. از امکانات معمولی میتوان به سرسرهها، رودخانه، رستوران، کافی شاپ و اشاره کرد.

  • و اما با تهیه بلیط vip، افراد از خدمات و امکانات بیشتری برخوردار میشوند. از امکانات vip مجموعه، میتوان به جکوزی، استخر شیشهای، بدنسازی و اشاره کرد.

  • افرادی که نسبت به تهیه بلیط vip البرز اقدام میکنند، میتوانند از سرویسها، رختکنها و ورودی و خروجیهای خاصی استفاده کنند.

مراجعه به پارک آبی کرج به افرادی که شرایط زیر را دارند، توصیه نمی شود

  • افرادی که درگیر بیماریهای قلبی، عصبی، بیماریهای پوستی همچون تبخال و سرگیجه هستند.

  • افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام دادهاند.

  • افرادی که مجبورند از داروهای خواب آور استفاده کنند.

  • افرادی که دچار کم توانی ذهنی یا ناتوانی حرکتی هستند.

  • افرادی که سن آنها کمتر از 3 سال است و همچنین قد آنها بیش از 95 سانتیمتر نباشد.

  • همچنین افرادی که بیش از 120 کیلوگرم وزن داشته باشند، نمیتوانند از سرسرهها استفاده کنند.

  • مراجعه خانمهای باردار به مجموعه نیز ممنوع است.

تجربه یک سفر باکیفیت با قطارهای فدک

همان طور که پیش از این هم خواندید، پارک آبی کرج از بزرگترین و شناخته شدهترین پارکهای آبی در کل خاورمیانه است. بنابراین مسلم است که افراد بسیار زیادی از سراسر ایران تمایل داشته باشند برای یک بار هم که شده، سرسرههای این پارک آبی را تجربه کنند.

قطار فدک، اولین قطار پنج ستاره ایرانی است که توانسته است با استفاده از امکانات و خدمات ویژهای، آسودگی و راحتی را برای مسافرین خود فراهم کند. این شرکت در طول این سالها تلاش کرده است که با به کارگیری امنترین و لوکسترین امکانات، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. 

کلام پایانی

در این مطلب در رابطه با امکانات و خدمات پارک آبی کرج صحبت کردیم. به شما این اطمینان را میدهیم که با رفتن به دهکده آبی پارس، میتوانید یک تجربه متفاوت و خاص داشته باشید.

همچنین میتوانید از قطارهای فدک نیز به منظور سفر به هر نقطهای از ایران از جمله تهران و کرج استفاده کنید و ضمن داشتن یک تجربهی هیجان انگیز، سفری راحت داشته باشید. لازم به ذکر است که در قطارهای فدک، تمامی پروتکلهای بهداشتی به منظور سلامت حال مسافران در نظر گرفته شده است.

منبع: بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت

 


[ دو شنبه 6 تير 1401 ] [ 15:59 ] [ حسین ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد